Det der med at gå fra at date til at være kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
5 svar
8 synes godt om
30. august 2018

FrkM

Hej alle dejlige kvinder 

Jeg har været sammen med en mand nu i tre måneder. Vi ses/ sover sammen flere gange om ugen og har i længe besluttet at vi ikke ses med andre. 

Vi snakker indimellem om fremtiden, vores venner ved hvem hinanden er og det er ikke noget der er tys tys. Derudover er vi noget til det stadie hvor der indimellem bliver sagt "skat". MEN vi er ikke kærester, og jeg kan mærke at jeg selvom det er dumt har behov for at der kommer status på, men som altid er man bange for at blive afvist. 

Har i et godt råd til hvordan jeg bringer det på banen? 

Da jeg jo føler at vi er kærester, men at det bare ikke er blevet sagt højt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2018

Birthdaybaby

Hvem siger at I ikke er kærester? Jeg kan ikke regne ud hvorfor du mener at I ikke er kærester. 

Anmeld Citér

30. august 2018

Mullemee

FrkM skriver:

Hej alle dejlige kvinder 

Jeg har været sammen med en mand nu i tre måneder. Vi ses/ sover sammen flere gange om ugen og har i længe besluttet at vi ikke ses med andre. 

Vi snakker indimellem om fremtiden, vores venner ved hvem hinanden er og det er ikke noget der er tys tys. Derudover er vi noget til det stadie hvor der indimellem bliver sagt "skat". MEN vi er ikke kærester, og jeg kan mærke at jeg selvom det er dumt har behov for at der kommer status på, men som altid er man bange for at blive afvist. 

Har i et godt råd til hvordan jeg bringer det på banen? 

Da jeg jo føler at vi er kærester, men at det bare ikke er blevet sagt højt

Jeg ville bare sige det: Hva, er vi så kærester nu eller hvad? Lad være med at spilde dyrbar tid. Og hvis han siger nej, så ved du da det. 

Anmeld Citér

30. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Eller gør som mig - sæt jer i forhold på facebook og afvent reaktionen 

Heldigvis ville han ikke ændre det tilbage! - ej jeg trode han skulle godkende det. Det skulle han så ikke! Ups! Og næste morgen da han vågnede og så det havde de første 50 skrevet tillykke 

Anmeld Citér

30. august 2018

Miti's mama

Er det ikke definitionen af at være kærester? Bare sig det højt 

Anmeld Citér

30. august 2018

Soonmom

Min kæreste spurgte hvornår han skulle møde svigermor. Og så sagde jeg bare "svigermor? - er vi kærester?" og så var vi bare kærester fra den dag.

Men tænker hvis I har taget snakken at I ikke ses med andre, så lå den vel lige til højer benet og få på det rene... I lyder som kærester

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.