Jeg ønsker jeres syn på min situation, er jeg unfair overfor min partner?
Kort og godt, jeg havde en hård hård fødsel derefter en fødsels depression som jeg stadig et medicineret for. Min barsel er slut, og jeg er sygemeldt da mit overskud stadig ikke er der.
Vores barn er MEGET svært (har altid været det). Kolik barn, sov/sover aldrig. Det er en kamp at få ham til at tage en lur, han kan sagtens tumle rundt en hel dag uden at sove selvom han er ved at falde om af træthed! Han dræner mig fuldstændig fordi jeg er på HELE tiden. Han sidder aldrig og slapper lidt af, bare jeg forlader rummet for at hente vand, tisse you name it så græder han. Det er en mega stress faktor, da jeg hele tiden er på mærkerne.
Jeg får heller aldrig spist, fordi han gider sidde i sin stol 5 min så gider han ikk mere, så flipper han ud. Han er vågen til mellem 19.30-20.30, vågner mellem 5 og 6, HVER DAG!! tager en lur på MAX 1.5 time på en dag.
Min partner kommer hjem ved 22 tiden fra arbejde. Jeg ordner alt herhjemme, mad oprydning opvask tøjvask, taget os af vores søn, fodre putter skifter tøj osv osv.
Jeg står op med han hveeeer dag kl. Lort, og min kæreste sover til 8-tiden. Nogen gange sover han før mig. Han forstår ikke jeg har behov for alene tid om aften, hvorfor jeg ikke går i seng når baby sover. Han kan ikke se jeg er UDKØRT. I dag brændte alt sammen og jeg græd og græd og græd. Hans eneste bemærkning er jeg bør gå til psykiater og få hjælp.
Jeg har været syg I 4 dage nu, sådan rigtig syg. Det er alligevel mig der står op, jeg får ikke lov til at hvile eller noget. Det gør mig så frustreret mine behov ikke bliver set! Jeg forventer ikke han står op tidligt hver dag, men 2 dage om ugen ville være så dejligt hvis jeg kunne sove de 2 timer ekstra! Nu er det kørt om i en spids, og skænderiet blev hurtigt drejet over på mig at jeg er forkert osv.
Han forstår ikke hvordan det er at gå ned med depression, og hvordan ens overskud bliver ramt! Jeg kæmper dagligt med at ordne alting. Jeg har slet ikke tid til mig selv fordi jeg ordner hus og baby. Åh.
Sorry det blev langt. Tak fordi i læste med