Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2009

Unalisa

DatterMalou skriver:

Jamen du skal have et stykke papir, hvor dine forældre myndig gøre dig, da du er under 18.

i wish that was that easy,, men det er ikke nok med underskrif den s kal godkendes af statf.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Unalisa

karina22 skriver:

jeg var også 17 da jeg flyttede og jeg skulle bare have en underskrift fra en forældre..

stod du på lejekontrakten?

Anmeld

16. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Limya skriver:

stod du på lejekontrakten?

ja, min mor skulle bare skrive under, hvis der så sku ske noget så hænger det på hende..men det er jo bare hvis i sku gå fra hinanden, så skal huslejen jo betales.. når du så fylder 18 ophæver det og du skal skrive under på kontrakten..

Anmeld

16. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Limya skriver:

i wish that was that easy,, men det er ikke nok med underskrif den s kal godkendes af statf.

det skulle ike godkendes med mig dengang, min mor stod på kontrakten sammen med mig indtil jeg var 18..

Anmeld

16. oktober 2009

malou

hvilket boligselsskab er det?? Skynd dig ind i statsamtet og forklar dem det hele... da jeg var ved at købe hus med min kæreste.. fandt jeg ud af jeg kun var sepereret fra min eksmand dvs han også skulle skrive under på vores købsaftale i huset i sverige.. jeg blev helt underlig og så lige det hele gå op i røg.. men de hjalp mig inde i statsamtet og fik min skilsmisse beviliget mens jeg sad og ventede de kan normalt tage op til 3 uger..super søde de var

knus malou

Anmeld

16. oktober 2009

Unalisa

malou skriver:

hvilket boligselsskab er det?? Skynd dig ind i statsamtet og forklar dem det hele... da jeg var ved at købe hus med min kæreste.. fandt jeg ud af jeg kun var sepereret fra min eksmand dvs han også skulle skrive under på vores købsaftale i huset i sverige.. jeg blev helt underlig og så lige det hele gå op i røg.. men de hjalp mig inde i statsamtet og fik min skilsmisse beviliget mens jeg sad og ventede de kan normalt tage op til 3 uger..super søde de var

knus malou

det er århusboliger.. Nu ser det ikke så sort ud mere, jeg ringede og de sagde at vi ku hente kontrakten på mandag hvor efter min forældre skulle skrive under og vi derefter skulle sende den til statsforvalning som så skal godkende den. det lyder lidt fornuftige nu heheh.

Anmeld

16. oktober 2009

malou

Limya skriver:

det er århusboliger.. Nu ser det ikke så sort ud mere, jeg ringede og de sagde at vi ku hente kontrakten på mandag hvor efter min forældre skulle skrive under og vi derefter skulle sende den til statsforvalning som så skal godkende den. det lyder lidt fornuftige nu heheh.

åh det var godt... så lykkedes det alligevel.tillykke med lejligheden og  kommende bebs

knus malou

Anmeld

16. oktober 2009

Unalisa

malou skriver:

åh det var godt... så lykkedes det alligevel.tillykke med lejligheden og  kommende bebs

knus malou

det ser i hvertfald sådan ud indtilvidere. og taak. jeg kan slet ikke vente med at få ham ud. 

tanken varmer om at jeg om små 6 uger sidder med den dejligste prins.

Anmeld

24. oktober 2009

Unalisa

Tak til jer alle  Nu er det hele på plads og jeg skal flytte sammen med min forlovede Vi har sendt kontrakten til statsforvalning hvor efter de har godkendt den, det tog en uge, men skide være med det,der kom jo gode svare fra dem i sidste ende

Er mega glad

flytter i den ny lejlighed den 1 dec. 10 dage før termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.