Hvornår kan jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2018

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er lidt usikker på hvornår jeg kan teste?
Jeg skulle have haft min mens i dag, men den er endnu ikke kommet endnu, jeg har som sådan ikke tænkt over det før nu her, og den plejer at være kommet når jeg vågner. Så jeg vil hører hvornår er bedst at teste?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2018

Anonym

Men tester helst fra den første menstruationsdag og frem, så i morgen tidligt ville det være perfekt!

(Morgenurin er det bedste at teste med)

Held og lykke 

Anmeld Citér

29. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er lidt usikker på hvornår jeg kan teste?
Jeg skulle have haft min mens i dag, men den er endnu ikke kommet endnu, jeg har som sådan ikke tænkt over det før nu her, og den plejer at være kommet når jeg vågner. Så jeg vil hører hvornår er bedst at teste?

Du kan roligt teste nu hvis du ikke kan vente til i morgen 

jeg testede ved 23 tiden om aftenen. Fungerer ligeså fint som morgenen. Skal bare ikke har tosset eller drukket meget indenfor de sidste par timer. 

Anmeld Citér

29. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men tester helst fra den første menstruationsdag og frem, så i morgen tidligt ville det være perfekt!

(Morgenurin er det bedste at teste med)

Held og lykke 

Mange tak for det hurtige svar❤️

Anmeld Citér

29. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan roligt teste nu hvis du ikke kan vente til i morgen 

jeg testede ved 23 tiden om aftenen. Fungerer ligeså fint som morgenen. Skal bare ikke har tosset eller drukket meget indenfor de sidste par timer. 

Tak for det hurtige svar

Må vente til i morgen tidlig da jeg har drukket en del juice inden for den seneste halve time��

Anmeld Citér

29. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak for det hurtige svar

Må vente til i morgen tidlig da jeg har drukket en del juice inden for den seneste halve time��

Så er det nok bedst at vente ja. Ellers er din urin meget fortyndet og hcg koncentrationen ikke så stor  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.