Et dårlig "match"?! hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
4 svar
1 synes godt om
28. august 2018

lærke.morell

Hej alle sammen. 

Vi har prøvet at blive gravide i 2,5 år, men uden held  Vi er lige startet op i fertilitetsbehandling, og skal til vores første møde om en uge   Vi er blevet testet og er begge i meget fertilie Men åbenbart et dårlig "match"  

- Andre der har prøvet det? 

- Hvad gjorde I? (jer som ikke fik brugt for fertilitetsbehandling) 

Håber at I kan sende en masse fertilitets råd min vej 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2018

BabyMama2016

Kender en veninde der var dårlig match det endte ud i IVF - sædet vilde bare ikke ind i æggets af sig selv

så mærkeligt 

Anmeld Citér

28. august 2018

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Der findes uendeligt mange "gode" råd til at opnå graviditet. Du skal blot Google lidt rundt, så finder du alt fra råd om særlig kost, vitamindråber, yoga, akupunkter mental indstilling og jeg-skal-komme-efter-dig.

Sagen er bare den, at hvis man som jer har dyrket regelmæssæg ubeskyttet sex omkring tidspunktet for ægløsning igennem længere tid, uden at opnå en gravidetet, ja så er der alt mulig grund til at antage en fysiologisk årsag til infertiliteten. Dette også selvom denne årsag ikke lige umiddelbar lader sig fastslå.

Og derfor kan man selvfølgelig alligevel sagtens vælge at lade tiden gå og se hvad der sker (jeg ville dog spare mig selv om min pengepung for de mange "gode råd") - men i virkeligheden vil jeres chancer for at blive forældre blive væsentligt forbedret af at opsøge den nødvendige hjælp til behandling. 

Jeg ønsker dig held og lykke og jeg håber, at snart er jeres tur.

Anmeld Citér

29. august 2018

serinasmor

Jeg er i netværksgruppe med et par søde piger som har startet en fertilitetsminded fysioterapiklinik i århus.

De har hjulpet mange par. Måske var det en mulighed for jer  

Anmeld Citér

29. august 2018

Rockertand

Jeg er i netværksgruppe med et par søde piger som har startet en fertilitetsminded fysioterapiklinik i århus.

De har hjulpet mange par. Måske var det en mulighed for jer  

..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.