puhaaa scary

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

mama09

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

malou

shit..... - kan ligefrem se hun står og SKRIGER!!!! godt det fik en lykkelig slutning...

knus malou

Anmeld

16. oktober 2009

Jordbærpigen

Shit... og den mor havde nok allerede nået at tænke, at hendes søn var død - mirakel at han kun fik en bule i hovedet.

Anmeld

16. oktober 2009

mama09

malou skriver:

shit..... - kan ligefrem se hun står og SKRIGER!!!! godt det fik en lykkelig slutning...

knus malou

jaa heldigvis - meen sgu en grim oplevelse - får helt ondt i maven af at se den

Anmeld

16. oktober 2009

Mumto3

puha, ja man bliver jo helt dårlig!!!

Mine drenge har desværre lært at man må gå hen til den gule sikkerhedslinje der er på perronerne, og det synes jeg bare stadig er alt for tæt på toget!

Selvom det er noget andet, så bliver jeg da helt urolig. Kan I huske for et par år siden  hvor en barnevogn blæste med en 8mdr gammel baby blæste ned på skinnerne på Roskilde station?

Anmeld

16. oktober 2009

Vingummien

Ej hvor skræmmende ogg utrolig at der ikke skete mere. Folk der er ramt af et tog som har siddet i lastbil eller bil er bare død på stedet.

Tror jeg var besvimmet hvis det var mit barn

Anmeld

16. oktober 2009

Misjelle

Puha ... står altid og klamre mig til vognen når vi står på stationen af helt samme årsag .

Hvor er det dog mirakuløst at der ikke skete mere, der er bare nogle gange der bliver holdt en hånd over os .

Anmeld

16. oktober 2009

mama09

Mumto3 skriver:

puha, ja man bliver jo helt dårlig!!!

Mine drenge har desværre lært at man må gå hen til den gule sikkerhedslinje der er på perronerne, og det synes jeg bare stadig er alt for tæt på toget!

Selvom det er noget andet, så bliver jeg da helt urolig. Kan I huske for et par år siden  hvor en barnevogn blæste med en 8mdr gammel baby blæste ned på skinnerne på Roskilde station?

nej husker jeg ikke - men lyder uhyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.