Hej alle 
Sagen er den. Vi mistede en lille datter i starten af året, hun blev kun 18 dage gammel (født 25+5) Vi havde prøvet i næsten 2 år, at blive gravide med hende. Tabet er enormt og savnet kan slet ikke beskrives med ord, alt føles stadig så tomt.
Min bedre halvdel og jeg, besluttede os rimelig hurtigt efter tragedien at prøve igen (Vi vidste at graviditet ikke bare kom fra den ene dag, til den anden) Vi har nu prøvet i 7 måneder og min menstruation er desværre kommet i dag.
Jeg ved godt, at det ikke er længe siden jeg fødte og kroppen måske lige skal have en chance for at finde sig selv igen, både ren fysisk og psykisk. Men jeg længes SÅ meget, for at starte vores lille familie op. Ingenting kan erstatte tabet af prinsessen, det er slet heller ikke det jeg er ude efter. Mit behov for at give omsorg, kærlighed og tryghed er bare så enormt, fordi vores prinsesse blev hevet væk fra os.
Håber I forstår - Jeg har haft to bio. de sidste 7 måneder, min cyklus er stabil og jeg har altid min ægløsning og kan teste positiv ægløsningstest.
Jeg ved andre har kæmpet længere end 7 måneder og hvis vores baggrund ikke så sådan ud, havde jeg bestemt også reageret anderledes.
Mit spørgsmål (sorry, min lange roman) - Hvornår kan jeg tillade mig at ringe til lægen og spørge efter hjælp?
Kh. en frustreret og ked Lop.. 
Anmeld
Citér