Han lyver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.126 visninger
10 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. august 2018

Anonym trådstarter

Min kæreste lyver og det bliver bare værre... synes egentlig ikke han har løjet førhen.

men nu.... bare eksempler fra her til aften!:

han har købt computerting for flere tusinde (ved ikke det præcise beløb pt, men kan regne ud sådan nogle gamer-ting er dyre) og gemt under skrivebordet på kontoret hvor jeg ikke rigtig kommer. 

Anden ting i dag: jeg giver vores datter på 2 år sådan nogle vingummisutter efter maden og han siger: ej, hun får vel ikke slik nu?! - og så hører jeg hende græde. Så går jeg ind i stuen (hjalp vores anden pige efter bad) og siger: du tager vel ikke noget fra hende som hun lige har fået af mig? Så siger han: nej, hun gav mig den selv. ( i ramme alvor)- hvorfor græder hun så, og hun ville aldrig bare give det slik hun lige har fået. Jeg siger så han ikke skal lyve overfor mig og at jeg mister tilliden til ham når han gør det...

sådan lyver han virkelig tit.

og han “skælder ud” over jeg køber for meget til børnene (nødvendige ting som gummistøvler osv) og så bruger han så mange penge i skjul. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre jeg har snakket og snakket med ham. Han hører ike og bliver kun værre på alle områder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Min kæreste lyver og det bliver bare værre... synes egentlig ikke han har løjet førhen.

han har købt computerting for flere tusinde (ved ikke det præcise beløb pt, men kan regne ud sådan nogle gamer-ting er dyre) og gemt under skrivebordet på kontoret hvor jeg ikke rigtig kommer. 

Anden ting i dag: jeg giver vores datter på 2 år sådan nogle vingummisutter efter maden og han siger: ej, hun får vel ikke slik nu?! - og så hører jeg hende græde. Så går jeg ind i stuen (hjalp vores anden pige efter bad) og siger: du tager vel ikke noget fra hende som hun lige har fået af mig? Så siger han: nej, hun gav mig den selv. ( i ramme alvor)- hvorfor græder hun så, og hun ville aldrig bare give det slik hun lige har fået. Jeg siger så han ikke skal lyve overfor mig og at jeg mister tilliden til ham når han gør det...

og han “skælder ud” over jeg køber for meget til børnene (nødvendige ting som gummistøvler osv) og så bruger han så mange penge i skjul. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre jeg har snakket og snakket med ham. Han hører ike og bliver kun værre på alle områder.

Har det altid været sådan? Også inden I fik børn? 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Har det altid været sådan? Også inden I fik børn? 

Nej, det er noget relativt nyt... tror det har varer max et år ca 

Anmeld Citér

16. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Nej, det er noget relativt nyt... tror det har varer max et år ca 

Er der sket noget, som kan forklare hvorfor det er blevet sådan?

Anmeld Citér

16. august 2018

Louisiana28

Anonym skriver:

Er det noget nyt, eller har han altid været sådan? 

Jeg var kæreste med sådan en type, og han kom også med nye ting, som han fortalte, at han havde fået af en kammerat. Men han glemte bare lige at gemme kvitteringen, som var fra samme dag.

Han løj også om, at han ikke fik løn - og glemte at gemme sine papirer fra banken. Men han sagde det for, at jeg skulle betale alt, og han kunne drøne sine penge af på gøjl.

Hvor gammel er din kæreste  

Anmeld Citér

16. august 2018

Janet1989

Din kæreste lyder godt nok ikke særlig gammel. Hvem fanden hugger slik fra sit eget barn?? 

Du er nødt til at snakke med ham, en virkelig alvorssnak og sige at hans lyveri skal stoppe NU.... det er bare ikke i orden. Har i fælles økonomi ?

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Er det noget nyt, eller har han altid været sådan? 

Jeg var kæreste med sådan en type, og han kom også med nye ting, som han fortalte, at han havde fået af en kammerat. Men han glemte bare lige at gemme kvitteringen, som var fra samme dag.

Han løj også om, at han ikke fik løn - og glemte at gemme sine papirer fra banken. Men han sagde det for, at jeg skulle betale alt, og han kunne drøne sine penge af på gøjl.

Hvor gammel er din kæreste  

Det er ret nyt  vi har fællesøkonomi og han tjener meget mere end mig, men det har han aldrig “brokket” sig over.. han er 31, så burde jo være voksen  

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Din kæreste lyder godt nok ikke særlig gammel. Hvem fanden hugger slik fra sit eget barn?? 

Du er nødt til at snakke med ham, en virkelig alvorssnak og sige at hans lyveri skal stoppe NU.... det er bare ikke i orden. Har i fælles økonomi ?

Ja, han er begyndt at være så “voldsom” og tåber GÅ VÆK hvis de er i vejen. Så græder de når han kommer med sådan et udbrud og så skal jeg trøste... han har ellers været god, men har orker dem ikke nogengange føles det som om han er ligeglad med dem og de bare er i vejen. 

Vi har fællesøkonomi og har haft det i 5 år uden problemer. Jeg har dog fået min egen konto ny, så jeg ved præcis hvad jeg har til rådighed

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Er der sket noget, som kan forklare hvorfor det er blevet sådan?

Ja, noget meget tragisk vi var ude for som han ikke har bearbejdet og har arbejdet 50+ timer længe og sover ikke nok. Så kort lunte også 

Anmeld Citér

16. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ja, noget meget tragisk vi var ude for som han ikke har bearbejdet og har arbejdet 50+ timer længe og sover ikke nok. Så kort lunte også 

Der har du nok din forklaring. Din mand skal til lægen/ psykolog..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.