Min kæreste lyver og det bliver bare værre... synes egentlig ikke han har løjet førhen.
men nu.... bare eksempler fra her til aften!:
han har købt computerting for flere tusinde (ved ikke det præcise beløb pt, men kan regne ud sådan nogle gamer-ting er dyre) og gemt under skrivebordet på kontoret hvor jeg ikke rigtig kommer.
Anden ting i dag: jeg giver vores datter på 2 år sådan nogle vingummisutter efter maden og han siger: ej, hun får vel ikke slik nu?! - og så hører jeg hende græde. Så går jeg ind i stuen (hjalp vores anden pige efter bad) og siger: du tager vel ikke noget fra hende som hun lige har fået af mig? Så siger han: nej, hun gav mig den selv. ( i ramme alvor)- hvorfor græder hun så, og hun ville aldrig bare give det slik hun lige har fået. Jeg siger så han ikke skal lyve overfor mig og at jeg mister tilliden til ham når han gør det...
sådan lyver han virkelig tit.
og han “skælder ud” over jeg køber for meget til børnene (nødvendige ting som gummistøvler osv) og så bruger han så mange penge i skjul. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre
jeg har snakket og snakket med ham. Han hører ike og bliver kun værre på alle områder.
Anmeld
Citér