Så skal jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Vingummien

i byen i morgen- Første gang i et år. Bliver spændenden hvordan det kommer til at gå og om de steder man kom engang hvordan de er blevet.

Mig og en veninde skal ud og handle lave aftensmad sammen og så lige sidde og små drikke og hygge og så af sted til byen.
Og skal undvære Emil og han skal undvære mig, også spændende da han er så mor syg for tiden jeg kan knap nok  gå på wc uden han pylre.

Problem.. Ved ikke hvad jeg skal have på, syntes ikke rigtig jeg har sådan noget pænt tøj længere, og noget af det kan jeg hellere ikke passe helt efter jeg har fået Emil så er lidt skod. Og skal først have nyt tøj til den 1 og det er jo lidt for sent der hehe.

Glæder mig og er spændende om jeg kan undgå at blive alt for træt alt for hurtigt, skulle jo nødig være mig der ødelægger byturen fordi jeg er blevet en træt gammel mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

NaFe

Jeg håber du får dig en rigtig rigtig hyggelig aften med din veninde og en super go tur i byen.... Pyt skidt med tøjet...du skal jo ikke score.. griner... Ej bare find noget du har det behageligt i...

Jeg syntes det dejligt lige a komme lidt væk fra Feluca nogen gange, bare det a savne hende lidt tror jeg er sundt for en... Og er sikker på Emil nok skal klare den sammen med din far..smiler...

Du må jo lige tage en morfar inde du skal afsted, det gør jeg altid, ellers holder jeg altså ikke længe...hehe

knus og go tur...

Anmeld

16. oktober 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

Jeg håber du får dig en rigtig rigtig hyggelig aften med din veninde og en super go tur i byen.... Pyt skidt med tøjet...du skal jo ikke score.. griner... Ej bare find noget du har det behageligt i...

Jeg syntes det dejligt lige a komme lidt væk fra Feluca nogen gange, bare det a savne hende lidt tror jeg er sundt for en... Og er sikker på Emil nok skal klare den sammen med din far..smiler...

Du må jo lige tage en morfar inde du skal afsted, det gør jeg altid, ellers holder jeg altså ikke længe...hehe

knus og go tur...

Hehe var også lige inde på stå på hovedet i skabet, hvilket resulterede i at jeg ryddede op i det og fik noget smidt ud og fandt noget der skal kigges i efter tøj til i morgen. Nej skal ikke score heh, men vil gerne have noget på jeg ikke også går i til hver dag, især nu det er så længe siden jeg har været af sted.

Kunne være jeg skulle tage middags lur sammen med Emil

Emil skal faktisk ud og spise aftensmad ved sin onkel i morgen så er spændende hvad han siger når han kommer hjem og jeg så ikke er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.