Tidlige tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg har haft æggeløsning i lørdags, og har siden i går haft en masse sammentrækninger og niv i mit underliv.

jeg vågnede i morges, og skulle tisse som jeg normalt skal.. jeg opdagede jeg havde noget brunligt udflåd, hvilket jeg ALDRIG har haft før, nogle der ved hvad det skal skyldes? For det gør mig ret nervøs ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2018

idontknow

Man kan tit pletbøde i forbindelse med ægløsning :-) 

Anmeld Citér

16. august 2018

Baby2017

Anonym skriver:

Jeg har haft æggeløsning i lørdags, og har siden i går haft en masse sammentrækninger og niv i mit underliv.

jeg vågnede i morges, og skulle tisse som jeg normalt skal.. jeg opdagede jeg havde noget brunligt udflåd, hvilket jeg ALDRIG har haft før, nogle der ved hvad det skal skyldes? For det gør mig ret nervøs ��

Det siges at man kan bløde lidt når ægget sætter sig fast cirka 1 uge efter æl, men det er ikke noget jeg personligt selv har prøvet

Anmeld Citér

30. august 2018

Heidi.R.

Baby2017 skriver:

Det siges at man kan bløde lidt når ægget sætter sig fast cirka 1 uge efter æl, men det er ikke noget jeg personligt selv har prøvet

hej.. jeg har prøvet det. havde nemlig en uge efter helt hvidt udflåd. og et par timer senere ca havde jeg helt lidt rødt/ lyserødt agtig noget. og der var gevindst. var så godt nok til skanning i uge 13 da jeg var begyndt at bløde en del. og vi fik en abort desværremen er glad for det skete så tidligt. mistede i marts og nu prøver vi igen.. det var bare lige min historie/erfaring. .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.