Er der mon noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. august 2018

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg er, hvis jeg er gravid, 3+5 i dag. De sidste 5 dage har jeg haft en smule kvalme, ømme bryster og igår var det så slemt at jeg var nød til at tage min bh af da jeg kom hjem. Jeg har en smule ondt i lænden og har haft det et par dage. 

Hvornår kunne I teste positive da I gjorde det? Jeg tog nemlig en test i morges og den var bragende negativ. Man er vel et lille testmonster 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2018

Fjohnson

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er, hvis jeg er gravid, 3+5 i dag. De sidste 5 dage har jeg haft en smule kvalme, ømme bryster og igår var det så slemt at jeg var nød til at tage min bh af da jeg kom hjem. Jeg har en smule ondt i lænden og har haft det et par dage. 

Hvornår kunne I teste positive da I gjorde det? Jeg tog nemlig en test i morges og den var bragende negativ. Man er vel et lille testmonster 

Jeg kan næsten se vi sidder i samme situtation. Jeg tog en positiv ægløsningstest den 5. Aug og jeg har regnet mig frem til at jeg skulle være 3+4 hvis jeg er så heldig. Tog også en negativ test i morges �� Men min krop siger andre ting. Har også vildt ømme bryster, det har jeg normalt aldrig op til mens har også haft mens lignede smerter i 4-5 dage og en fornemmelse af vokseværk i lysken. Håber bare jeg har testet for tidligt og at det sammen gælder dig ��������

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Ej så krydser jeg finger for dig også. 

Kan også mærke noget i underlivet. Sådan en kilden underlig fornemmelse. Men det kan jo også bare været hovedet der får kroppen til en masse ting. 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

Jeg havde det lige som dig. Nøøøøj hvor gjorde det ondt, men en total negativ test. Kunne lige så godt have stukket den ned i et glad vand. 

2 dage efter tænkte jeg dog "aaaaargh - tester lige for en sikkerheds skyld" og så var der bid!

Det er forskelligt fra person til person, men prøv i overmorgen for sjov skyld! Det KAN jo være der er gevinst!

Held og lykke 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. 

Kunne først teste 5+3. 5+1 var negativ 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde det lige som dig. Nøøøøj hvor gjorde det ondt, men en total negativ test. Kunne lige så godt have stukket den ned i et glad vand. 

2 dage efter tænkte jeg dog "aaaaargh - tester lige for en sikkerheds skyld" og så var der bid!

Det er forskelligt fra person til person, men prøv i overmorgen for sjov skyld! Det KAN jo være der er gevinst!

Held og lykke 

Hvor lyder det bare godt.  

Jeg må se om jeg kan styre mit test monster. Jeg har haft sådan lidt små skidt hele dagen. Og underlig fornemmelse både i underlivet og i brysterne. Men alt kan jo desværre være indbildning fordi man ønsker det så meget. ��

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kunne først teste 5+3. 5+1 var negativ 

Shit. Var det ikke mega svært at vente på det?

hvad med symptomer? Havde du noget af det? ☺️

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Shit. Var det ikke mega svært at vente på det?

hvad med symptomer? Havde du noget af det? ☺️

På ingen måde. Men har heller aldrig været et testmonster. Derudover var det heller ikke projekt baby. Det var en ups’er så at sige. Så jeg forventede eller håbede ikke på en positiv test. Ville bare have svar på hvorfor min mens ikke var kommet. 

Ingen symptomer overhovedet. Eneste symptom jeg havde var voksende mave og udebleven mens 

Anmeld Citér

16. august 2018

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Hej piger. 

3+4

Anmeld Citér

17. august 2018

Anonym

Jeg er det man vil kalde en sen starter. Med alle 3 børn har jeg først kunne teste positiv omkring 6+3 så man må bare vente på mens eller positiv test. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.