Stadig bange efter falsk underretning til kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.694 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2018

Anonym trådstarter

Sagen er den da min søn blev født i april, kom der 14 dage efter en underretning fra en anonym at vi ikke havde råd til modermælkerstatning til vores søn og vi altid er på lånemarked hvilket ikk er sandt selvfølgelig. Vi blev indkaldt til møde på kommunen hvor rådgiveren ik var bekymret for vores børn overhoved, men ad ren performa vil hun lige komme på et hjemmebesøg for at se hvordan vi boede og her var hun heller ikke bekymret og lukkede derefter sagen.  Men har været så angst siden og jeg er så bange for det skal ske igen og hvorfor? Mine børn mangler ikke noget det ved alle ogaå vores sundhedplejerkse, dagplejemødre osv har heller ingen bekymring men alligevel render jeg rundt og er ked af det, og har talt og brugt vores sp meget. Og hun siger selv at hvis det skulle ske igen skal jeg jo huske at jeg har  erfaret de lukker sagen lige så snart der ikke er noget at komme efter. Og det er selvfølgelig rigtig nok! 

Men hvorfor er jeg så bange ? Hvis der tækker noget ind fra min eboks med kommunen går jeg nærmest i panik. Jeg tænker på det hverdag hvorfor er det jeg ik bare kan komme videre? Sagen er lukket men ikke oppe i mit hoved og nu er det altså flere måneder siden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2018

Anonym

Jeg kan 110% sætte mig i dit sted . For et par måneder siden kom der en falsk anklage underretning på mig Om at vi udøvede vold på børnene i vores hjem . At mit barn skulle være blevet kastet ind i væggen at vi talte grimt til børnene . Det er en helt grotesk underretning , den kom fra en nabos datter som bor i Jylland . En person der aldrig har været på Adr . 

Aldrig i mit liv har jg været så presset jeg vidste inderst inde der aldrig i mit liv er udøvede vold på nogen børn i mit hjem aldrig råbt skreget eller talt grimt til dem . Men alligevel var jeg død angst . 

Sagen blev selvfølgelig hverken meldt til politiet eller kommunen var bekymret overhovedet så sagen er lukket , men alligevel står den åben inden i mig og keg føler ikke jeg kan slippe den 100% selvom kommunen har sagt alt er helt som det skal være . 

Jwg sender dig en million tanker din vej og hvis du har lyst er du velkommen til at skrive i PB . 

Med den her underretning har jeg endelig fået noget hjælp til min store dreng som jwg har råbt op om i 1 år . 

Han trives ikke optimalt i skolen , han trives men ikke 100% som han skal socialt . Han har ofte ondt i maven når han skal afsted . Men hele det her forløb har ramt hårdt på psyken . 

Anmeld Citér

12. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan 110% sætte mig i dit sted . For et par måneder siden kom der en falsk anklage underretning på mig Om at vi udøvede vold på børnene i vores hjem . At mit barn skulle være blevet kastet ind i væggen at vi talte grimt til børnene . Det er en helt grotesk underretning , den kom fra en nabos datter som bor i Jylland . En person der aldrig har været på Adr . 

Aldrig i mit liv har jg været så presset jeg vidste inderst inde der aldrig i mit liv er udøvede vold på nogen børn i mit hjem aldrig råbt skreget eller talt grimt til dem . Men alligevel var jeg død angst . 

Sagen blev selvfølgelig hverken meldt til politiet eller kommunen var bekymret overhovedet så sagen er lukket , men alligevel står den åben inden i mig og keg føler ikke jeg kan slippe den 100% selvom kommunen har sagt alt er helt som det skal være . 

Jwg sender dig en million tanker din vej og hvis du har lyst er du velkommen til at skrive i PB . 

Med den her underretning har jeg endelig fået noget hjælp til min store dreng som jwg har råbt op om i 1 år . 

Han trives ikke optimalt i skolen , han trives men ikke 100% som han skal socialt . Han har ofte ondt i maven når han skal afsted . Men hele det her forløb har ramt hårdt på psyken . 

Hov jwg har skrevet privat helt bevidst , men skriver gerne en besked hvis du vil i kontoer privat med mit navn . 

Anmeld Citér

12. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hov jwg har skrevet privat helt bevidst , men skriver gerne en besked hvis du vil i kontoer privat med mit navn . 

Hvor er det trist at folk skal falsk underrette en. Tænk man kan være så ond! 

Tænker de mon ikk over de psykiske konsekvenser det kan have for forældrene  

Den her tid jeg skulle nyde med min lille dreng er ødelagt med angst for nogle skulle melde os igen   

Den underretning du har fået er godt nok også grov.  at blive anklaget for noget man ikk har gjort må virkelig tage psykisk hårdt på dig  

Tak

Du er os meget velkomnen til at skrive til mig hvis du føler for det 

Anmeld Citér

12. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvor er det trist at folk skal falsk underrette en. Tænk man kan være så ond! 

Tænker de mon ikk over de psykiske konsekvenser det kan have for forældrene  

Den her tid jeg skulle nyde med min lille dreng er ødelagt med angst for nogle skulle melde os igen   

Den underretning du har fået er godt nok også grov.  at blive anklaget for noget man ikk har gjort må virkelig tage psykisk hårdt på dig  

Tak

Du er os meget velkomnen til at skrive til mig hvis du føler for det 

Jeg går gravid med 3 barn , og ærligt så er det fandme svært at nyde . Jeg har så svært ved ar slappe af . Fordi jg netop nu er i kommunens system føler jeg . 

Jeg føler gele tiden jeg skal bevise noget . 

Jeg har netop i fredags oprettte indlægget . Bil de fjerne mine børn . 

Jeg skal derfor til en samtale med en familie vejleder , men hele forløbet først med anmeldelse og nu den her oven i hatten , det dræber en langsomt jeg har haft den væreste weekend længe , jeg har så ondt i macen i frygt for de tager mine børn , til trods for jeg virkelig ved der ikke er noget st komme efter . 

Jeg forstår slet slet ikke folk kan være så skide onde i dagens Danmark . 

Det er dog ikke en underretning den her gang , men en sp der gerne vil se om kommunen ikke kan tilbyde noget positivt for at komme oven på igen . Men det er svært at være lydhør når frygten spiller sp stor en rolle . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.