Kraftig blødning under sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2018

Anonym trådstarter

Hej herinde, jeg skriver som anonym, da jeg synes mit problem er lidt mærkeligt?

Efter lang tid, har jeg endelig fundet mig en skøn mand. Jeg har været single i ca. 8 år, og har haft meget lidt samleje i denne periode.

Vi har dated i små 3 måneder. I starten har der ingen ting været, men er på det seneste begyndt at småbløde under sex. I starten var det kun lidt lyserødt på papiret, men langsomt kommer der mere og mere blod?

Her ved vores sidste samleje, der blødte jeg så meget at jeg faktisk troede at jeg havde fået min menstruation. Dog var det ca. 4-5 dage siden den var stoppet, så det burde ikke være det?

Efterfølgende, har jeg haft en trykkende følelse, og menstruationssmerter. Jeg har taget en graviditetstest, og der var kun en skyggestreg og en helt negativ test. 

Det skal lige siges, jeg har en tid til gynækolog her d. 27, hvor jeg vil tale med min læge om dette.

Har i oplevet at bløde under sex eller efterfølgende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2018

Carina:-)

Anonym skriver:

Hej herinde, jeg skriver som anonym, da jeg synes mit problem er lidt mærkeligt?

Efter lang tid, har jeg endelig fundet mig en skøn mand. Jeg har været single i ca. 8 år, og har haft meget lidt samleje i denne periode.

Vi har dated i små 3 måneder. I starten har der ingen ting været, men er på det seneste begyndt at småbløde under sex. I starten var det kun lidt lyserødt på papiret, men langsomt kommer der mere og mere blod?

Her ved vores sidste samleje, der blødte jeg så meget at jeg faktisk troede at jeg havde fået min menstruation. Dog var det ca. 4-5 dage siden den var stoppet, så det burde ikke være det?

Efterfølgende, har jeg haft en trykkende følelse, og menstruationssmerter. Jeg har taget en graviditetstest, og der var kun en skyggestreg og en helt negativ test. 

Det skal lige siges, jeg har en tid til gynækolog her d. 27, hvor jeg vil tale med min læge om dette.

Har i oplevet at bløde under sex eller efterfølgende?

Er du tjekket for celleforandringer?

Anmeld Citér

11. august 2018

Wheelybug

Jeg har prøvet at have en slimhinde, der var vokset ned over livmodermunden (der er åbenbart to typer slimhinde ved livmoderhalsen hvor den ene var vokset ned over den anden..) som også gav anledning til blødning under samleje også efter en lang inaktiv periode som dig. Det blev frosset væk af gynækologen og har ikke oplevet problemet siden 

Anmeld Citér

11. august 2018

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Sidst jeg blev tjekket for celleforandringer, var der intet at se. Men det er et stykke tid siden.

Som sagt, så går jeg til lægen igen, og har en tid til gynækolog. Tak for jeres svar

Anmeld Citér

11. august 2018

Anonym

Jeg kan godt bløde lidt efter sex, hvis jeg har lidt svamp. Men så har jeg oftest også andre symptomer - kløe, hævelse af slimhinde osv. 

Anmeld Citér

11. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Sidst jeg blev tjekket for celleforandringer, var der intet at se. Men det er et stykke tid siden.

Som sagt, så går jeg til lægen igen, og har en tid til gynækolog. Tak for jeres svar

Jeg blødt under samleje da jeg havde “hævet kirtler” det troede det var herpes så da jeg skulle “brænde” dem af hos en anden læge sige han : Hvad Søren dette er ikke herpes 

aldrig været så lettet i mit liv - husk kondom

Anmeld Citér

11. august 2018

Janet1989

Den eneste gang jeg har prøvet lignende, var da min nu xkæreste havde smittet mig med klamydia 

Anmeld Citér

17. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg er ret sikker på at det ikke er klamydia, men vil da blive testet for en sikkerheds skyld. 

Jeg plet bløder stadig om og off ved sex.

Ved ikke om det kan være svamp, da det kun kløer periodevis, feks hvis jeg har svedt meget? Det er ikke konstant og har heller ikke ildelugtende udflåd.

Tilgengæld har jeg haft klumperne hvid udflåd, murren i underlivet og prikkende i brysterne siden min mens sluttede. Dog testede jeg negativ lige efter mens.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.