Hejsa 
Sagen er den jeg fik EN af min diagnoser da jeg var 12 år ( er 27 år idag) de diagnoser lød OCD og borderline tendenser.
Havde noglelunde normal teenageår, men vi mor bliver så syg af kræft og jeg går ned med en depra og bliver henvist til en psykiater grundet mine diagnoser.
Denne psykiater er den kendte Arne Mejlhede fra hobro tror jeg det var.
Han laver pludselig en helt ny diagnose “paranoid skitzifren
dette kan hverken jeg, min mor eller egen læge nikke genkende til, men det er nu stemplet i mine parpire.
Fik noget meget stærk medicin som gjorde jeg sov altid, egen læge valgte at tage mig af det og efter det har der intet været.
Jeg fik førtidspension grundet denne diagnose fra Arne Mejlhede, og det har jo vist sig nu at manden lavede denne diagnose på alle hans patienter, altså han har fejldiagnostiseret næsten 90% af hans patintenter incl mig.
Da min mor døde i 2012 kom jeg til samtaler ved en distrikt sygeplejeske som og skriver utryggeligt i mine parpiret at hun intet kan se ang paranoid skizofreni, men da hun kun er sygeplejske kan hun ikke lave om i mine diagnoser.
Nu sidder jeg idag og tripper.
Jeg søger arbejde hvor som helst, men ingen vil ansætte mig grundet denne diagnose.
Min kæreste og jeg vil også gerne have børn, og grundet jeg har pco skal vi i fertilitet behandling.
Kan så læse når man har psykiske sygdomme skal man igennem statsforvaltningen fir at få godkendelse til dette.
Så jeg vil have nogle helt friske diagnoser inden vi vil søge til det.
Men dette er nemmer sagt en gjort!
Min læge henviste mig til udredning ved psykiatrien og allerede 5 min efter den var sendt afviste det den grundet jeg allerede havde en diagnose!?
Jamen hvad så nu? Hvordan i alverden får jeg slettet den meget stemplende diagnose som nu ødelægger rimelig meget i forhold til min fremtid?
Nogle som har nogle erfaringer på dette?