Min kæreste snapper med en pige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.736 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2018

Anonym trådstarter

Hej baby 

Jeg står lidt i et dilemma, og ved ikke helt hvordan jeg skal reagere på det. 

Sagen er den min kæreste gemmer meget sin telefon når han sidder ved mig eller er tæt ved mig. For ca 6 mdr siden kunne måtte jeg tage hans telefon og kunne hans kode osv, ikke fordi jeg ville eller skulle snage, for det ligger slet ikke i mig at skulle snage i andres telefoner! Men her for 1 mdr siden skulle jeg bruge et nummer som var på hans telefon og da jeg ville låse den op var koden ændret, spørger selvfølgelig hvorfor han har ændret den, og er der noget han skjuler, og han slog det hen med at hans søster havde snaget  da vi var på weekend ved dem og derfor har ændret koden. Men jeg måtte heller ikke få den nye kode.. okay, den undskyldning godtog jeg, men havde stadig den knude i maven over man ved der er noget, den kender i vel godt? 

Havde så for en uge siden set ved et tilfælde at der var et pigenavn jeg ikke kendte på hans snapliste. Dette så jeg da han skulle vise mig en snap fra hans mor. 

Så kom hjertebanken og den mistænksomme op i mig. 

Jeg spurgte hvem det var, og det var en gammel veninde fra hans hjemby. 

Denne godtager jeg indtil jeg ser på facebook at samme navn er han venner med, pigen er 19 år gammel og bor på Sjælland. 

Min kæreste er 29 og har altid boet i Nordjylland.

altså der er 10 år imellem dem og han har ikke boet i hans hjemby siden han var 15, altså da Ville hun havde været 5.

De har ingen andre fælles venner overhovedet.

Så nu ved jeg han lyver, men hvorfor? 

Igår lurede jeg hans kode og så idag gik jeg på hans telefon imens han lagde og sov. 

Men han har ikke skrevet med hende hverken på facebook, eller Instagram hvor de åbenbart også følger hinanden. 

Men på hans Snapchat, kan jeg se han har sendt en snap til hende som hun har åbnet men ikke svaret på. 

Hvordan skal jeg reagere på det her?

Jeg har været sammen med ham i næsten 9 år, jeg har aldrig haft mistillid til ham og vi har et godt forhold (ville jeg mene)

vi har et godt sexliv, griner og har det sjovt sammen.

hvad ville i mene?

Jeg vil jo ikke reagere voldsomt da jeg jo ikke kender til hvad de faktisk snapper om.

Men at han løj om hendes relation til ham osv, finder jeg bekymrende.

Troede aldrig jeg ville kunne blive dette “snagemonster” men årh.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej baby 

Jeg står lidt i et dilemma, og ved ikke helt hvordan jeg skal reagere på det. 

Sagen er den min kæreste gemmer meget sin telefon når han sidder ved mig eller er tæt ved mig. For ca 6 mdr siden kunne måtte jeg tage hans telefon og kunne hans kode osv, ikke fordi jeg ville eller skulle snage, for det ligger slet ikke i mig at skulle snage i andres telefoner! Men her for 1 mdr siden skulle jeg bruge et nummer som var på hans telefon og da jeg ville låse den op var koden ændret, spørger selvfølgelig hvorfor han har ændret den, og er der noget han skjuler, og han slog det hen med at hans søster havde snaget  da vi var på weekend ved dem og derfor har ændret koden. Men jeg måtte heller ikke få den nye kode.. okay, den undskyldning godtog jeg, men havde stadig den knude i maven over man ved der er noget, den kender i vel godt? 

Havde så for en uge siden set ved et tilfælde at der var et pigenavn jeg ikke kendte på hans snapliste. Dette så jeg da han skulle vise mig en snap fra hans mor. 

Så kom hjertebanken og den mistænksomme op i mig. 

Jeg spurgte hvem det var, og det var en gammel veninde fra hans hjemby. 

Denne godtager jeg indtil jeg ser på facebook at samme navn er han venner med, pigen er 19 år gammel og bor på Sjælland. 

Min kæreste er 29 og har altid boet i Nordjylland.

altså der er 10 år imellem dem og han har ikke boet i hans hjemby siden han var 15, altså da Ville hun havde været 5.

De har ingen andre fælles venner overhovedet.

Så nu ved jeg han lyver, men hvorfor? 

Igår lurede jeg hans kode og så idag gik jeg på hans telefon imens han lagde og sov. 

Men han har ikke skrevet med hende hverken på facebook, eller Instagram hvor de åbenbart også følger hinanden. 

Men på hans Snapchat, kan jeg se han har sendt en snap til hende som hun har åbnet men ikke svaret på. 

Hvordan skal jeg reagere på det her?

Jeg har været sammen med ham i næsten 9 år, jeg har aldrig haft mistillid til ham og vi har et godt forhold (ville jeg mene)

vi har et godt sexliv, griner og har det sjovt sammen.

hvad ville i mene?

Jeg vil jo ikke reagere voldsomt da jeg jo ikke kender til hvad de faktisk snapper om.

Men at han løj om hendes relation til ham osv, finder jeg bekymrende.

Troede aldrig jeg ville kunne blive dette “snagemonster” men årh.

Jeg er slet ikke he eksen den jaloux elle snagende type. Men ville også finde det meget underligt hvis du pludselig ikke måtte få den nye kode når det ikke har været noget peobæem før. Og den her pige der er 10 år yngre hvor du fanger ham i en løgn. Der ringer alle alarm klokker. 

Hvis du har fundet hende på facebook eller Instagram. Så ville keg konfronterer ham en sidste gang og fortælle at du ved at han har løjet. Så om han vil fortælle sandheden nu eller pm du skal få den af hende. Også ville jeg kontakte hende og spørger hvad deres relation er. 

Det kan jo også være han har løjet for hende og jeres relation. 

Anmeld Citér

7. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er slet ikke he eksen den jaloux elle snagende type. Men ville også finde det meget underligt hvis du pludselig ikke måtte få den nye kode når det ikke har været noget peobæem før. Og den her pige der er 10 år yngre hvor du fanger ham i en løgn. Der ringer alle alarm klokker. 

Hvis du har fundet hende på facebook eller Instagram. Så ville keg konfronterer ham en sidste gang og fortælle at du ved at han har løjet. Så om han vil fortælle sandheden nu eller pm du skal få den af hende. Også ville jeg kontakte hende og spørger hvad deres relation er. 

Det kan jo også være han har løjet for hende og jeres relation. 

Jeg plejer slet ikke at være den jaloux type, min kæreste har en del veninder, som jeg også er blevet tættere med ved tiden, så jaloux anlagt er jeg slet ikke. Men jeg har altid haft den følelse man for når noget er galt, og de plejer altid at holde stik. Sidst jeg fik den følelse, døde min mor dagen efter. 

Jeg må tale med ham, og hører hvem hun er og jeg ved han løj omkring det med det var en han kendte og hang ud med fra hans hjemby, for han kunne umuligt hænge ud sammen med en 5 årig som så også bor på Sjælland?

Anmeld Citér

7. august 2018

Møghe

Det lyder meget bekymrende og også noget, som jeg ville reagere på. Min mand må gerne have pigevenner, og hans bedste veninde har han både været vild med og været i seng med uden, at det bekymrer mig.

I din mands tilfælde er det dog tilsyneladende et helt nyt bekendtskab, og jeg tvivler på, at han søger karriererråd, finansiel sparring, tips og tricks til familieferien eller lignende hos en 19 årig pige. 

Jeg synes, at du skal konfrontere ham. Sig fx til han, at du kan forstå, at han er i løbende dialog med xx. Du kan også forstå, at hun er 19 år, bor på Sjælland osv. Evt lad ham blive i tvivl om, hvor meget du faktisk ved om hende, og høre om han selv vil sætte ord på, hvad det handler om...

Anmeld Citér

7. august 2018

Anonym trådstarter

Møghe skriver:

Det lyder meget bekymrende og også noget, som jeg ville reagere på. Min mand må gerne have pigevenner, og hans bedste veninde har han både været vild med og været i seng med uden, at det bekymrer mig.

I din mands tilfælde er det dog tilsyneladende et helt nyt bekendtskab, og jeg tvivler på, at han søger karriererråd, finansiel sparring, tips og tricks til familieferien eller lignende hos en 19 årig pige. 

Jeg synes, at du skal konfrontere ham. Sig fx til han, at du kan forstå, at han er i løbende dialog med xx. Du kan også forstå, at hun er 19 år, bor på Sjælland osv. Evt lad ham blive i tvivl om, hvor meget du faktisk ved om hende, og høre om han selv vil sætte ord på, hvad det handler om...

Det vil jeg prøve. 

Det er netop også det at hun er en ny relation og er så ung der virker mest bekymrende. 

Det jeg undre mig også også er hvordan han har fået hendes snap, den står ikke som offentlig hverken på hendes facebook eller Instagram så jeg har rigtig mange spørgsmål som kun han kan svare på 

Anmeld Citér

7. august 2018

Anonym

Jeg synes desværre også, det lyder lidt bekymrende.  Jeg synes du skal konfrontere ham på din egen måde. Jeg håber, der ikke er noget i det. 

Opdater gerne i tråden her, hvad han kommer med af forklaring.

Knuser til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.