Hej baby
Jeg står lidt i et dilemma, og ved ikke helt hvordan jeg skal reagere på det.
Sagen er den min kæreste gemmer meget sin telefon når han sidder ved mig eller er tæt ved mig. For ca 6 mdr siden kunne måtte jeg tage hans telefon og kunne hans kode osv, ikke fordi jeg ville eller skulle snage, for det ligger slet ikke i mig at skulle snage i andres telefoner! Men her for 1 mdr siden skulle jeg bruge et nummer som var på hans telefon og da jeg ville låse den op var koden ændret, spørger selvfølgelig hvorfor han har ændret den, og er der noget han skjuler, og han slog det hen med at hans søster havde snaget da vi var på weekend ved dem og derfor har ændret koden. Men jeg måtte heller ikke få den nye kode.. okay, den undskyldning godtog jeg, men havde stadig den knude i maven over man ved der er noget, den kender i vel godt?
Havde så for en uge siden set ved et tilfælde at der var et pigenavn jeg ikke kendte på hans snapliste. Dette så jeg da han skulle vise mig en snap fra hans mor.
Så kom hjertebanken og den mistænksomme op i mig.
Jeg spurgte hvem det var, og det var en gammel veninde fra hans hjemby.
Denne godtager jeg indtil jeg ser på facebook at samme navn er han venner med, pigen er 19 år gammel og bor på Sjælland.
Min kæreste er 29 og har altid boet i Nordjylland.
altså der er 10 år imellem dem og han har ikke boet i hans hjemby siden han var 15, altså da Ville hun havde været 5.
De har ingen andre fælles venner overhovedet.
Så nu ved jeg han lyver, men hvorfor?
Igår lurede jeg hans kode og så idag gik jeg på hans telefon imens han lagde og sov.
Men han har ikke skrevet med hende hverken på facebook, eller Instagram hvor de åbenbart også følger hinanden.
Men på hans Snapchat, kan jeg se han har sendt en snap til hende som hun har åbnet men ikke svaret på.
Hvordan skal jeg reagere på det her?
Jeg har været sammen med ham i næsten 9 år, jeg har aldrig haft mistillid til ham og vi har et godt forhold (ville jeg mene)
vi har et godt sexliv, griner og har det sjovt sammen.
hvad ville i mene?
Jeg vil jo ikke reagere voldsomt da jeg jo ikke kender til hvad de faktisk snapper om.
Men at han løj om hendes relation til ham osv, finder jeg bekymrende.
Troede aldrig jeg ville kunne blive dette “snagemonster” men årh.