Skal vi prøve igen eller ej....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. august 2018

Anonym trådstarter

Vi har to skønne tøser. En på 2 år, og en på snart 6 år..

I foråret besluttede vi os for, at vi ville prøve at lave nr. 3, og dette med stor succes, da det lykkedes i første forsøg.

Glæden var stor, men lykken varede ikke længe, da min mistanke blev bekræftet ved nf scaningen om, at den lille ikke levede.

Det er nu lidt over en mdr. siden, at den lille blev fjernet, og lige siden har jeg bare været så meget i tvivl, om vi skal prøve igen eller ej.. Om vi "bare" skal nyde de 2 vi har fuldt ud, og så droppe tanken om flere.. 

Vi har økonomien, pladsen og overskuddet til en mere, men kan mærke på mig selv, at jeg er blevet ret skræmt efter den MA..

Andre der har gået med samme tanker en gang, og hvad endte i ud med af beslutning.?

Er bare så meget i tvivl.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2018

Miss A

Anonym skriver:

Vi har to skønne tøser. En på 2 år, og en på snart 6 år..

I foråret besluttede vi os for, at vi ville prøve at lave nr. 3, og dette med stor succes, da det lykkedes i første forsøg.

Glæden var stor, men lykken varede ikke længe, da min mistanke blev bekræftet ved nf scaningen om, at den lille ikke levede.

Det er nu lidt over en mdr. siden, at den lille blev fjernet, og lige siden har jeg bare været så meget i tvivl, om vi skal prøve igen eller ej.. Om vi "bare" skal nyde de 2 vi har fuldt ud, og så droppe tanken om flere.. 

Vi har økonomien, pladsen og overskuddet til en mere, men kan mærke på mig selv, at jeg er blevet ret skræmt efter den MA..

Andre der har gået med samme tanker en gang, og hvad endte i ud med af beslutning.?

Er bare så meget i tvivl.... 

Jeg tror, du skal prøve at skrue tiden lidt frem i et tankeeksperiment. Hvordan tror du, du vil have det, når du blive ældre. Vil du fortryde, I ikke prøvede igen, eller vil du være afklaret med at være stoppet her? Ingen kan jo svare for dig, du er nødt til at mærke efter selv. 

Lige nu tror jeg, oplevelsen med MA’en sidder fast i dag fordi det er så kort tid siden. Måske du skal holde pause nogle måneder og se, hvad du så tænker til den tid. Hvis du parkerer projektet lidt, kan I jo godt tage det op igen lidt senere. Det behøver jo ikke være en endelig beslutning lige nu.

held og lykke med beslutningen

Anmeld Citér

6. august 2018

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vores første forsøg på at lav en nr 3 endte i en spontan-abort.

Havde aldrig prøvet det før, og var i øjeblikket bange for at vi ikke kunne lave flere. 

Da kroppen have kommet sig, og det hele var kommet lidt på afstand, besluttede vi os da heldigvis for at prøve igen, og 6 mdr efter var der gevinst igen, og hun fylder 10 i år. Jeg er lykkelig for at vi holde fast i vores drøm om en nr 3. Det har bare været så rigtigt for vores familie. 

Mit råd er at I skal give jer selv lidt tid, og se om lysten kommer igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.