Er der stadig håb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. august 2018

Anonym trådstarter

Helt ærligt. Jeg har sku været helt afklaret med at der ikke var en graviditet denne gang. 

Tænker dog at det bare er et efterspil af hormoner?

Jeg har haft menstruation i 15dage, normalvis bløder jeg i 3-4uger. Dvs væsentligt kortere menstruation end ellers. Jeg har stadig ømme bryster, altså ømme brystvorter og lidt prikken i brystet og lejlighedsvis jag/niven i underlivet. 

Jeg har ikke testet. Da jeg er ret sikker på at løbet er kørt.

Skal til lægen og snakke om.ppiller i en kort overgang for at få en normal cyklus igen som ikke vare i 43dage. 

Så ved ikke om jeg skal stille spørgsmål til de ømme bryster og jag i underlivet der?

Hvad tænker i? Stadig håb eller spiller jeg migselv et puds?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2018

Anonym

Inden du begynder på prævention,ville jeg blive undersøgt og udredt ordentligt.

En sund og rask kvinde,skal ikke have menstruation i hverken 2-3 eller 4 uger,så er der noget galt.

Anmeld Citér

6. august 2018

Anonym

Niv og jag har keg ved hver mens, så det kan sagtens være det som gør det, og ømme bryster er også et tegn på mens. 

Men at du bløder 3-4 uger af gangen er lidt bekymrende? Er du blevet udredt for noget? :-) 

Anmeld Citér

6. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg gar været ad flere gange til gynækolog, som har set blodprøver og andet. Hun siger min krop er normal, ingen cyster, ingen pco. Min slimhinder bliver en god normal tykkelse til at ægget kan hænge fast, mine æg modnes normalt. Det eneste uforklarlige er længen på mine cyklusser pludselig er blevet dobbelt så lange og at jeg konstant har lavt jern indhold. 

Ppillerne forslog min læge for at.resette mine hormoner. 

Det der undre mig er at niven og jagen i underlivet forsætter efter endt menstruation og at det samme gør bryster. Jeg har aldrig før haft ømme bryster under menstruation.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.