Sprit25 skriver:
Nej, det er da bestemt ikke underordnet. Hvis TS er uskyldig skal hun tage nogle forholdsregler, så det menneske i hendes liv ikke er der mere. Fordi det er eddermame et nederent menneske. Derudover skal TS ikke gå rundt med ondt i maven men hold hovedet højt og tænk: Fuck jer.
Endelig ring selv til dem! Og spørg!
Tak for dit svar!
Jeg mener bestemt at jeg har mit på det tørre. Jeg har en kæreste - men vi har hver vores liv, fuldstændigt adskilt, og først fornyligt er vi begyndt at tale om at rykke sammen i nærmeste fremtid. Jeg er wåledws enlig - forhåneforhå også i kommunens vurdering af sagen 
Det er (formentlig) en tidligere veninde der har lavet den anmeldelse, efter vi blev uvenner. Den var anonym og iøvrigt mangelfuld og fuld af stavefejl mm. Der var faktisk ikke rigtigt nogen oplysninger i den 
Alligevel bliver jeg simpelthen så nervøs. Noget af nervøsiteten skyldes nok den angst, som jeg fornyligt har udviklet og nu er i behandling for.
Jeg vil gerne sige tak for dit indlæg. Jeg vil forsøge, så godt jeg kan, at holde hovedet højt. Den pågældende veninde er ikke længere i mit liv. Og jeg har ringet og talt med en rigtig sød sagsbehandler i dag. Det gav lidt ro 
Anmeld
Citér