Forlovelse ringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2018

Anonym trådstarter

Må jeg se jeres forlovelse ringe?

Er vist blevet forlovet i aften 

Efter 10 år sammen gravid med nr 2 spørge jeg i aften - synes du ikke vi skulle gifte os før baby kommer så det er på plads

Ja siger manden så - Kan du ikke sende en ring du ønsker dig, når kigget man kan ikke finde en jeg synes du vilde kunne lide 

Så romantisk  :p 

Nu skal jeg så finde en ring  

har i lyst til at vise jeres ringe?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2018

FruStolpe

Anonym skriver:

Må jeg se jeres forlovelse ringe?

Er vist blevet forlovet i aften 

Efter 10 år sammen gravid med nr 2 spørge jeg i aften - synes du ikke vi skulle gifte os før baby kommer så det er på plads

Ja siger manden så - Kan du ikke sende en ring du ønsker dig, når kigget man kan ikke finde en jeg synes du vilde kunne lide 

Så romantisk  :p 

Nu skal jeg så finde en ring  

har i lyst til at vise jeres ringe?  

Sådan ser mine ud 

Stort tillykke med forlovelsen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. august 2018

Anonym

Sådan ser min ud. Jeg synes alle ringe kan være forlovelsesringe. Objektivt synes jeg ikke min er særlig pæn, men jeg elsker den fordi min mand har valgt den og for hvad den betyder. - Med andre ord, jeg ville insistere på at han skulle vælge en ring (og købe med egne penge) 

Anmeld Citér

5. august 2018

2babygirls

Kig evt på nuran.dk

Anmeld Citér

5. august 2018

2017morigen

Min er ikke noget objektivt at vise frem. En helt glat sølvring. Men blev også forlovet meget ung så der var ikke til det helt store. 

Men prøv at tjek Githa ring ud. Vores vielsesringe er fra hendes organiske serie 

Anmeld Citér

5. august 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Her er min . Elsker den, men den ser ikke ud, som jeg havde forestillet mig . Manden er dog god nok . Læste faktisk en afstemning på en bryllupshjemmeside, at 80 % af de kvinder der havde stemt, var lidt skuffede over deres forlovelsesring, så det er heller ikke nemt for de stakkels mænd

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.