Mit mareridt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg drømte i nat at vores datter var født og var kommet  i den alder hvor man rejser sig op ved ting. Vi sad i stuen sammen med mine to veninder og mine forældre og lillepigen havde rejst sig ved sofabordet og pludselig vender hun sine store blanke babyøjne op mod mig, smiler bredt og siger sit første ord højt og klart:

"Rommedahl"

Jeg vågnede badet i sved kl 7 ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

HelleBelle

16. oktober 2009

Valle81

Smiler:0)

Åhh jeg har også så mange syge drømme  i tiden:0) Dem kommer du sikkert til at have rigtig mange af:0)

De kan virkelig være syrede.......

Christina

Anmeld

16. oktober 2009

Jordbærpigen

Hehe sikke da en sød drøm - men alligevel også lidt skræmmende Den kommende moder tænker måske meget på hr. rommedahl

Anmeld

16. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jane84 skriver:

Hehe sikke da en sød drøm - men alligevel også lidt skræmmende Den kommende moder tænker måske meget på hr. rommedahl

Hehe, den kommen de moder har brokket sig meget højlydt over den kære hr. Rommedahl på det sidste, så det var derfor noget nær det værste der kunne komme ud af munden på ungen

Anmeld

16. oktober 2009

Mira0911

Hehe... Man har de mest søde, onde, skræmmende og mystiske drømme når man er gravid..

Anmeld

16. oktober 2009

Maise

Rosa skriver:

Jeg drømte i nat at vores datter var født og var kommet  i den alder hvor man rejser sig op ved ting. Vi sad i stuen sammen med mine to veninder og mine forældre og lillepigen havde rejst sig ved sofabordet og pludselig vender hun sine store blanke babyøjne op mod mig, smiler bredt og siger sit første ord højt og klart:

"Rommedahl"

Jeg vågnede badet i sved kl 7 ....

he he skør drøm. selv har jeg kun drømt en drøm for ca to måneder siden som jeg kan huske. Synes alle drømmer mange drømme mens de er gravide som de kan huske, men ikke mig, hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.