Mere dårlig af alkohol, måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2018

Anonym trådstarter

Godmorgen piger

Jeg testede for graviditet i fredags, som var bragende negativ. Testede fordi jeg siden mandag har haft kvalme og været super sensitiv (sådan var det nemlig også sidst jeg var gravid, som endte med ma).

Så igår var jeg hos nogle venner, og jeg drak 3 glas rose vin på 2 timer, hvor vi samtidig fik lidt mad og Chips osv. og blev hammer dårlig af det. Fik drønende hovedpine, kvalme osv .. og vi kærte hjem, og jeg kastede op så snart jeg kom ud af bilen, og gik ind og sov.

Så mit spørgsmål er egentlig, om andre har dukket alkohol uden at de vidste de evt var gravid, og blev meget dårlig af det? 

(Jep, klynger mig tiæ håbet lidt endnu) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2018

CBbaby

Det tror jeg er meget individuelt  

Anede ikke, at jeg var gravid med mit første barn - der var jeg til julefrokost. Var ikke mere dårlig end normalt.

anden graviditet (endte i Ma) var jeg heller ikke sensitiv over for alkohol. 

I mine graviditeter har jeg generelt lyst til rødvin. (Måske fordi det giver noget jeg mangler? ((Vitamin måske?)) 

nogle gang kan det jo desværre bare være en kombination af fed mad osv  men ingen kan svare dig på spørgsmålet for det er simpelthen så individuelt med det. Jeg krydser for dig!!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.