Jeg vil ikke have sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.986 visninger
9 svar
92 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2018

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, vil jeg ikke have sex LIGE PT. 

Fødte vores 2.barn for 3 mdr. siden. Og jeg har virkelig ikke lyst til sex. Først 2 måneder efter fødsel havde jeg ikke rigtig ondt mere og først der følte jeg mig nogen lunde hel igen i mit underliv. Lige nu har jeg følelsen af, at jeg fanme ikke skal have noget derop, og for det andet har jeg så meget at se til med 2 børn at jeg ikke gider. 

Faren/kæresten taget ikke vores baby kun 5 procent af tiden. Og det er sådan når jeg siger han lige skal tage hende fordi jeg evt skal tisse eller andet. Han har kun skiftet 1 ble ind til videre, ja det siger jo lidt.

Vores dreng på 5 år har jeg også altid taget 90 procent af tiden, så det er ikke noget nyt i det.

Jeg er ikke på p piller eller andet, og jeg kan jo derfor også blive gravid hvis vi har sex, ja det skider han lidt på. Igåe sagde han at det jo nærmest var mit eget problem da jeg ikke har skaffet prævention. Han fik fuck fingeren og jeg får jo ikke lige frem lyst til at knalde med ham af den kommentar.

Vi er lige kommet hjem fra ferie idag. 10 minutter efter, at vi var kommet ind af døren lagde han sig bevist til at sove på sofaen. Jeg synes det er røv irriterende, at han kan være så egoistisk bare at ligge sig til at sove, vel vidende at vi har to børn, aftensmad, udpakning af kufferter og da vi har fået skiftet vinduer imens vi var på ferie, skulle sengene også sættes på plads. 

Og så stod han op for 20 min siden og sagde "skal vi hygge i aften" øh nej sagde jeg. Ja det der ego pis får jeg da heller ikkr lyst til ham af. Og nu påstår han jeg har en anden fordi jeg ikke vil.

Vi har prøvet at snakke om det, eller jeg har. Han gider ikkr tale om tingene. Han svare mig altid bare med "Jaja, shhh, ti stille, nej nej osv"

Ja ved 3 måneder er lang tid. Men han giver mig lange løg hvis jeg havde sådan nogle....!!!!

Måtte lige ud med det....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2018

Loa

Holy f. Ham gad jeg da godt nok heller ikke med den opførsel.....

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym

Lyder som en pænt god aftale han har sig - en tjenestepige pg barnepige og husholderske og koordinator og nattevagt - som oven i købet har dårlig samvittighed over ikke at ville have sex fordi de er på arbejde 24/7 uden hjælp. Fedt! 

Ej, han var røget lige ud. Det forstår jeg slet ikke, at man gider bruge sit liv på. 

Anmeld Citér

3. august 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Kæft jeg undres over nogle af de mænd der beskrives herinde. Hold nu op en klaphat. 

Han skal have at vide hvis ikke han strammer gevaldigt op så må han finde sig et andet sted at slå sine folder for fremtiden.

Anmeld Citér

3. august 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det er aldrig forkert at fravælge sex. Har man ikke lyst har man ikke lyst. 

Og sex er ikke en RET man har når man er gift/kæreste med en anden. Det er altså stadig noget der skal gøres noget for og noget begge parter skal havd lyst til. 

Det du beskriver, den vatnisse af en umoden mand du har, ville satme heller ikke give mig lyst til sex. Hvis man gerne vil have sex må man som minimum respektere den anden og give en form for positiv opmærksomhed ( kærtegn, kys, kram, ros). Så der kunne man jo starte hvis man gerne ville igang igen. En snak om de huslige pligter og forventninger var nok der jeg ville starte. Ingen synes en doven og lad mand er sexet. 

Anmeld Citér

3. august 2018

ErDuHerIkkeSnart

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad der er værst: De mange umodne skvat af børne-mænd, der nu og da bliver beskrevet af kvindelige brugere her på siden - eller det faktum, at der tilsyneladende findes kvinder, som finder sig i at dele liv og postkasse med selvsamme, og derved tilbringe store dele af deres liv i en kombination af martyr-rolle, stuepige og sexlegetøj.

Hvorfor gider kvinder at stå model til sådanne parforhold og familieliv? Var det seriøst det bedste eksemplar mandekønnet kunne byde på, eller var det et uheld? Forvandlede mændenes sig pludselig til handlingslammede amøber den dag der kom børn på banen, eller har man måske ikke helt fået tænkt sig om inden man lukkede øjnene og håbede på det bedste? Hvorfor får kvinder børn med disse mænd og lider i stilhed, i stedet for at finde et sted og en mand, som gør dem lykkelige?

Nå, men måske andre har nogle bud der kan gør mig klogere... 

Kære TS: Undskyld jeg lige tog et sidespor ... Måske du selv kan beskrive, hvad det egentlig er han byder ind med i jeres familie, hvad du elsker og tænder på ved ham, hvordan han gør dit liv til noget fantastisk? For ud fra det du beskriver, var jeg løbet skrigende væk - og sex havde været nogenlunde det sidste, der kom til at ske...

Anmeld Citér

4. august 2018

Babilooo

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad der er værst: De mange umodne skvat af børne-mænd, der nu og da bliver beskrevet af kvindelige brugere her på siden - eller det faktum, at der tilsyneladende findes kvinder, som finder sig i at dele liv og postkasse med selvsamme, og derved tilbringe store dele af deres liv i en kombination af martyr-rolle, stuepige og sexlegetøj.

Hvorfor gider kvinder at stå model til sådanne parforhold og familieliv? Var det seriøst det bedste eksemplar mandekønnet kunne byde på, eller var det et uheld? Forvandlede mændenes sig pludselig til handlingslammede amøber den dag der kom børn på banen, eller har man måske ikke helt fået tænkt sig om inden man lukkede øjnene og håbede på det bedste? Hvorfor får kvinder børn med disse mænd og lider i stilhed, i stedet for at finde et sted og en mand, som gør dem lykkelige?

Kære TS: Undskyld jeg lige tog et sidespor ... Måske du selv kan beskrive, hvad det egentlig er han byder ind med i jeres familie, hvad du elsker og tænder på ved ham, hvordan han gør dit liv til noget fantastisk? For ud fra det du beskriver, var jeg løbet skrigende væk - og sex havde været nogenlunde det sidste, der kom til at ske...

Jeg har gjort mig fuldstændig sammen tanker.

Men dette er en side primært anvendt af kvinder. Ikke for at sige at kvinder lyver ... men der er altid to sider af en sag. kvinderne får ikke i deres svada omkring mændene beskrevet hvor hendes egen dårlige evner til at sætte grænser eller kommunikere spiller ind. Jeg siger slet ikke af det er tilfældet med ts. Men at hun fx giver sin mand en fuck finger..... det var aldrig sket i mit hjem fordi man har en gensidig respekt man bygger op. Jeg tror nogle af de parforhold og forhold til svigerforældre der beskrives mangler dette nogle gange. Og ja der skal to til tango. Der er bare kvindens version typisk vi læser.

hvis der var en mandeside ville den være fyld med beskrivelser af umulige kvindfolk.

Anmeld Citér

4. august 2018

L-mor

ErDuHerIkkeSnart skriver:

En del af forklaringen er nok, at de fleste parforhold fungerer ret godt den første lange tid og mange derfor ikke oplever fx hvor svært deres partner har ved at kommunikere om og deale med uenigheder og udfordringer før end de står med et barn, et bjerg vasketøj, to jobs og en opvaskemaskine der er brudt sammen.

Så er der den latente forestilling om, at børn er en forlængelse af dets mor og at det i sidste ende er kvindens ansvar at tage sig af dem og få hjemmet til at fungere. En Forestilling mange først for alvor konfronterer, når ‘fælden’ er klappet og det første barn er der. Og som ‘tillader’ mange mænd at vælge til og fra på tilstedeværelse og nærvær overfor familien - både i egne og i kærestens forståelse. 

Så er der vores personlige bagage og historie - de normer og værdier vi er vokset op med - og som mange af os først for alvor erkender og forstår, når vi får børn og gentager eller kæmper mod gentagelsen af dem. 

Det er lidt lettere sagt end gjort, at man bare skal vælge en mand, der bliver på banen og tager sin del af slæbet when the going gets tough.

Anmeld Citér

4. august 2018

Janet1989

1 ; i har brug for at få klarlagt hvordan jeres forhold og diverse huslige pligter skal være - VIRKELIG snakke det godt igennem - finde en løsning. 

Hvis tingene fortsætter som det har gjort hidtil - er det så jer to der skal være sammen? 

Jeg er imod at man går fra hinanden, før man har prøvet ALT!

held og lykke :-) 

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym

Ked af at sige det men han behandler dig KUN sådan fordi DU lader ham. 

Hvis han går ind og sover, så gå dog ind og væk ham og sig at der skal pakkes ud og at der stadig er børn vågne så han må op og hjælpe til. Hvorfor lader du ham bare sove? 

Hvorfor siger du ikke fra i situationen? 

forklar ham at når han opfører sig sådan jamen så mister du simpelhent lysten fordi du bliver for træt, så ønsker han sex må han jo være med til at du har overskud. 

Sig fra og fortæl ham at

1. Sex ikke er en rettighed

2. Det er eet normalt ikke have lyst lige efter baby

3. Det er HELT normalt ikke at tænde på en mand der behandler en dårligt og kommer med div. Søgte beskyldninger i håb om at give dig dårlig samvittighed så han får sin vilje.

4. Sex tvunget frem er bestemt ikke god sex. Ønsker han mon virkelig det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.