Som overskriften lyder, vil jeg ikke have sex LIGE PT.
Fødte vores 2.barn for 3 mdr. siden. Og jeg har virkelig ikke lyst til sex. Først 2 måneder efter fødsel havde jeg ikke rigtig ondt mere og først der følte jeg mig nogen lunde hel igen i mit underliv. Lige nu har jeg følelsen af, at jeg fanme ikke skal have noget derop, og for det andet har jeg så meget at se til med 2 børn at jeg ikke gider.
Faren/kæresten taget ikke vores baby kun 5 procent af tiden. Og det er sådan når jeg siger han lige skal tage hende fordi jeg evt skal tisse eller andet. Han har kun skiftet 1 ble ind til videre, ja det siger jo lidt.
Vores dreng på 5 år har jeg også altid taget 90 procent af tiden, så det er ikke noget nyt i det.
Jeg er ikke på p piller eller andet, og jeg kan jo derfor også blive gravid hvis vi har sex, ja det skider han lidt på. Igåe sagde han at det jo nærmest var mit eget problem da jeg ikke har skaffet prævention. Han fik fuck fingeren og jeg får jo ikke lige frem lyst til at knalde med ham af den kommentar.
Vi er lige kommet hjem fra ferie idag. 10 minutter efter, at vi var kommet ind af døren lagde han sig bevist til at sove på sofaen. Jeg synes det er røv irriterende, at han kan være så egoistisk bare at ligge sig til at sove, vel vidende at vi har to børn, aftensmad, udpakning af kufferter og da vi har fået skiftet vinduer imens vi var på ferie, skulle sengene også sættes på plads.
Og så stod han op for 20 min siden og sagde "skal vi hygge i aften" øh nej sagde jeg. Ja det der ego pis får jeg da heller ikkr lyst til ham af. Og nu påstår han jeg har en anden fordi jeg ikke vil.
Vi har prøvet at snakke om det, eller jeg har. Han gider ikkr tale om tingene. Han svare mig altid bare med "Jaja, shhh, ti stille, nej nej osv"
Ja ved 3 måneder er lang tid. Men han giver mig lange løg hvis jeg havde sådan nogle....!!!!
Måtte lige ud med det....