spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Barbamama

Når det nu er vinter putter I så regnslag over barnevognen når jeres børn skal sove så det ikke blæser ind i den????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

TbCp

michella80 skriver:

Når det nu er vinter putter I så regnslag over barnevognen når jeres børn skal sove så det ikke blæser ind i den????

Det gjorde jeg. Både for regn, slud, sne og blæst

Anmeld

16. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ja det gør jeg også...

Anmeld

16. oktober 2009

Barbamama

Ja det ville jeg nemlig også men det er fordi jeg har læst et sted at de ikke må sove under det men det bliver da skide koldt hvis de ikke har noget over sig

Anmeld

16. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja det ville jeg nemlig også men det er fordi jeg har læst et sted at de ikke må sove under det men det bliver da skide koldt hvis de ikke har noget over sig

det læste jeg også.... men jeg tror altså at der kommer masser af ilt ind... oftest er der sådan nogle steder du kan åbne

Anmeld

16. oktober 2009

NaFe

Ja jeg ville også tage regnslag på....men selvfølgelig så der os er lidt åbent...smiler....

Anmeld

16. oktober 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Det er også fordi at nogen regnslag er  løse og så kan barnet få fat i det og trække det ind i vognen og  så opstår kvælning.

Så hvis det sidder ordentlig stramt eller evt er en snor du kan stramme det med så skulle der ikke væree noget galt i det. Der er vel hul i det der foran så der kommer luft ind

Anmeld

18. oktober 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Det er også fordi at nogen regnslag er  løse og så kan barnet få fat i det og trække det ind i vognen og  så opstår kvælning.

Så hvis det sidder ordentlig stramt eller evt er en snor du kan stramme det med så skulle der ikke væree noget galt i det. Der er vel hul i det der foran så der kommer luft ind

nå okay. Nej hun kan slet ikke få fat i det. Og jo der er insektnet oppe i toppen

Anmeld

18. oktober 2009

Vingummien

michella80 skriver:

nå okay. Nej hun kan slet ikke få fat i det. Og jo der er insektnet oppe i toppen

Ja så skulle det ikke betyde noget

Anmeld

21. oktober 2009

Karo

Jeg brugte også regnslag til Marcus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.