øv øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Barbamama

Hmmm jeg blev så lige ringet op af kommunen i går.... Jeg har søgt 3 vuggestuepladser til Carla (der er kun 3 vuggestuer der hvor vi bor) og der er INGEN pladser...  Ej hvor er det bare ærgerligt. Så Carla skal i dagpleje, hvilket jeg ellers bare ikke ville, men vi har ingen andre muligheder. Jeg kan jo ikke tage hende med på arbejde. Hi hi. Jeg fik så at vide at vi kan blive stående på venteliste, men jeg synes også det er synd hvis Carla skal have to opstarter to forskellige steder, så hvis Carla bliver glad for at være der vil jeg ikke flytte hende. Jeg synes bare det er så ærgerligt altså. Men jeg vil beholde min plads på listen indtil hun starter. Bare for en sikkerheds skyld. Det kunne jo være der var en pludselig udmelding af et barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

TbCp

michella80 skriver:

Hmmm jeg blev så lige ringet op af kommunen i går.... Jeg har søgt 3 vuggestuepladser til Carla (der er kun 3 vuggestuer der hvor vi bor) og der er INGEN pladser...  Ej hvor er det bare ærgerligt. Så Carla skal i dagpleje, hvilket jeg ellers bare ikke ville, men vi har ingen andre muligheder. Jeg kan jo ikke tage hende med på arbejde. Hi hi. Jeg fik så at vide at vi kan blive stående på venteliste, men jeg synes også det er synd hvis Carla skal have to opstarter to forskellige steder, så hvis Carla bliver glad for at være der vil jeg ikke flytte hende. Jeg synes bare det er så ærgerligt altså. Men jeg vil beholde min plads på listen indtil hun starter. Bare for en sikkerheds skyld. Det kunne jo være der var en pludselig udmelding af et barn.

Det er rigtig træls når du gerne vil have hende i vuggestue, men se det nu ikke som rigtig skidt.
Der er efterhånden en del udannede pædagoger der bliver dagplejere Og derudover kommer dagplejere også på allemulige forskellige kurser så de er godt rustede!

Håber i får en rigtig god dagplejer, jeg er sikker på at i nok skal blive glade for at Carla kommer i dagpleje

Anmeld

16. oktober 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Det er rigtig træls når du gerne vil have hende i vuggestue, men se det nu ikke som rigtig skidt.
Der er efterhånden en del udannede pædagoger der bliver dagplejere Og derudover kommer dagplejere også på allemulige forskellige kurser så de er godt rustede!

Håber i får en rigtig god dagplejer, jeg er sikker på at i nok skal blive glade for at Carla kommer i dagpleje

ja jeg prøver også så vidt muligt at se positivt på det. Og jeg er da ikke helt nede over det. Jeg er bare ærgerlig for det var virkelig vigtigt for mig. Men jeg vil selvfølgelig gøre alt for at Carla, dagplejen og Casper og jeg får det godt sammen og det skal da også nok blive godt, men jeg synes det er øv lige nu

Anmeld

16. oktober 2009

NaFe

Øv øv ja vor surt når det nu var vuggestue du gerne ville have hende i... Men ja bliv da stående på venteliste til hun skal starte, der kan jo nå og ske ting og sager inden.. Men ville heller ikke flytte hende vis hun først er startede i dp.... og i selvfølgelig er glade for det.. Håber da i vil få en super god dp....som der jo findes masser af...smiler...

knus natasja

Anmeld

16. oktober 2009

Vingummien

Vi fik også tilbudt en dp. Men kort tid inden han skulle starte der kom der et itlbud til en vuggestue fordi vi blev stående på vente listen, så kan kun anbefale dig at se om der evt kommer noget.

Anmeld

18. oktober 2009

Barbamama

ja jeg håber også til det sidste.... Også fordi det må være dejligt at kunne gå sammen med dem som man skal i børnehave med. Ja.... Men det kan jo være vi får en super sød en, men vil stadig hellere have hende i vuggestue....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.