michella80 skriver:
Hmmm jeg blev så lige ringet op af kommunen i går.... Jeg har søgt 3 vuggestuepladser til Carla (der er kun 3 vuggestuer der hvor vi bor) og der er INGEN pladser...
Ej hvor er det bare ærgerligt. Så Carla skal i dagpleje, hvilket jeg ellers bare ikke ville, men vi har ingen andre muligheder. Jeg kan jo ikke tage hende med på arbejde. Hi hi. Jeg fik så at vide at vi kan blive stående på venteliste, men jeg synes også det er synd hvis Carla skal have to opstarter to forskellige steder, så hvis Carla bliver glad for at være der vil jeg ikke flytte hende. Jeg synes bare det er så ærgerligt altså. Men jeg vil beholde min plads på listen indtil hun starter. Bare for en sikkerheds skyld. Det kunne jo være der var en pludselig udmelding af et barn.
Det er rigtig træls når du gerne vil have hende i vuggestue, men se det nu ikke som rigtig skidt.
Der er efterhånden en del udannede pædagoger der bliver dagplejere
Og derudover kommer dagplejere også på allemulige forskellige kurser så de er godt rustede!
Håber i får en rigtig god dagplejer, jeg er sikker på at i nok skal blive glade for at Carla kommer i dagpleje 
Anmeld