Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja overskriften siger jo næsten sig selv...
Er der nogen som kender noget til Randers streetfood, og er det værd at køre efter?
Og er det åbent hver dag? Syntes ik der er ret meget info, at finde på nettet! Vh Stine
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Ja overskriften siger jo næsten sig selv... Er der nogen som kender noget til Randers streetfood, og er det værd at køre efter? Og er det åbent hver dag? Syntes ik der er ret meget info, at finde på nettet! Vh Stine
Kender ikke Randers, men Århus street food er godt
2babygirls skriver: Kender ikke Randers, men Århus street food er godt
Ja Århus er mega godt!
Det var fordi vi mangle nye steder, at udforske. Vh stine
StineW79 skriver: Ja Århus er mega godt! Det var fordi vi mangle nye steder, at udforske. Vh stine
Ellers er der også Aalborg street food, men ved ikke om det er for langt væk?
Chri9000 skriver: Ellers er der også Aalborg street food, men ved ikke om det er for langt væk?
Vi har faktisk snakket om en tur til Ålborg, da vi har årskort til odenes zoo, og der får man en gratis adgang til Ålborg zoo oveni.
Så det var måske værd at kombinere de 2 ting! Vh Stine
Jeg bor i Randers, og jeg ved ikke hvor der skulle være StreetFood henne her i byen Der har været snak om det, men hvis det skulle være realiseret, så er det i dén grad gået min næse forbi. Og så vil jeg megagerne have en adresse, for det skal da prøves
tnt1988 skriver: Jeg bor i Randers, og jeg ved ikke hvor der skulle være StreetFood henne her i byen Der har været snak om det, men hvis det skulle være realiseret, så er det i dén grad gået min næse forbi. Og så vil jeg megagerne have en adresse, for det skal da prøves
Hej.
Det er på Østervold. Jeg så det ca for en uges tid siden.
Jeg ved ikke om det stadig er.
Jeg ved ikke om det stadig er i randers jeg så det for en uges tid siden.
Men jeg har ikke hørt så meget positivt om det. Mere at folk var lidt skuffet over det.
Kom til Aalborg
Det er mega godt! Og Zoo er hyggelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128