Ingen Appetit i varmen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2018

idontknow

Hej 

Ja som overskriften lyder, så har jeg simpelhen ingen appetit i den her varme og har egenligt ikke spist noget rigtig mad i næsten en uge 

Min kæreste er begyndt og blive bekymret over min manglende appetit, men det genrer ikke rigtig mig da jeg slet ikke er utilpas på nogen måde, altså ingen svimmelhed, ondt eller noget. 

Jeg drikker rigtig meget væske, mest juice. 

Det eneste jeg sådan har spist er et par chokoladekiks, og en toast mad med noget nutella. 

Og igår tvang jeg mig selv til at spise en potion stegt flæsk med kartofler og persille sovs, da jeg kunne se på min kæreste at han virkelig var bekymret, men da endte jeg med at have ondt i maven resten af aften  

Jeg er ikke vildt aktiv, mortion er lagt lidt på hylden i denne varme. 

Hvad kan jeg gøre for at spise lidt igen? 

OG nej jeg har ingen problemer med mad! Jeg plejer at være det største madøre som kan spise alt når det er der 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2018

ErDuHerIkkeSnart

Fokuser på lidt, men godt måske? I stedet for en masse “junk”, ala chokolade og flæslesteg med sovs, så snack lidt løbende på frugt og grønt, lidt groft brød, osv... Det behøver ikke at være “rigtige måltider” - bare lige lidt til at holde mave og krop kørende på Jeg spiser heller ikke rigtig i varmen, men det er ikke så stort er problem, væsken er vigtigere og appetitten kommer jo igen ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.