Skulle jeg have hentet ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jo, men ingen hun er tryg ved at sove hos. Ergo, hvis i dør i en ulykke (Gud forbyde det), så har hun ingen hun er så tæt med, at det er trygt at sove der, men der er hun TVUNGET. 

Du mener da ikke seriøst, at børn skal vænnes til at sove trygt hos andre end forældrene med henblik på at kunne “klare den”, hvis forældrene begge omkommer?? Jeg har sjældent hørt noget så absurd. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2018

Anonym

grinny skriver:

Hvor ved du fra om hun er tryg ved at sove ved mormor og morfar? Hun kan da have så godt et forhold til dem at det aldrig bliver i et problem netop fordi hun kun har oplevet tryghed sammen med dem? 

Og ja skulle det så ske at vi begge dør i en ulykke så går det jo hen og bliver en helt anden situation end den TS skriver om her så det har jeg svært ved at sammenligne og så ville sorg og savn nok være noget helt andet

Det skriver du bare intet om. Jeg har heldigvis heller aldrig selv oplevet det, da mit barn også er meget tæt med bedstemor og bedstefar og derfor sover der uden problemer. 

Anmeld Citér

25. juli 2018

Anonym

Soonmom skriver:

Okay, jeg synes ikke jeg kan se nogle steder at hun først fik besked, da han sov, så kunne hun selvfølgelig  ikke gøre noget, men så ville jeg tage en alvorsnak med mormor omkring at hun burde have givet besked så ts kunne have hentet

Det har hun skrevet senere i tråden. Men fair nok, hvis de ringede imens du tænker sådan. Ville jeg nok også selv. Bare tit de ikke gør det. Og så synes jeg ikke det handler om mor ikke har gjort rigtig eller forkert, men at mormor ikke har. 

Anmeld Citér

25. juli 2018

Anonym

Carina:-) skriver:

2 overnatninger er meget for en 2 årig.

Jeg synes ikke det lyder som en god oplevelse for den lille fyr og jeg ville have henter Allerede om eftermiddagen hvor han spørger tit efter dig.

Børn behøver ikke lære at savne i min verden .

Måske jeg er pylret i nogen s øjne men jeg er ikke fan af et børn skal hærdes osv .

Det ikke en debat om hvad der er rigtig og forkert! Kan sagtens være jeg havde hentet også, selvom jeg slet ikke er af den tro, at de tager skade af det. 

Anmeld Citér

25. juli 2018

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Du mener da ikke seriøst, at børn skal vænnes til at sove trygt hos andre end forældrene med henblik på at kunne “klare den”, hvis forældrene begge omkommer?? Jeg har sjældent hørt noget så absurd. 

Nej det mener jeg ikke. Ikke at det er af den grund de skal lære det. For igen, Gud forbyde det! Men siger bare, det da KUN er en fordel at de er trygge ved at sove andre steder hvis man enten ikke KAN HENTE, eller hvis der sker en noget. Kunne os være man var indlagt med fødsel eller lign. 

Anmeld Citér

25. juli 2018

Carina:-)

Anonym skriver:

Det ikke en debat om hvad der er rigtig og forkert! Kan sagtens være jeg havde hentet også, selvom jeg slet ikke er af den tro, at de tager skade af det. 

Nu er det et debatforum 

Så kan ikke lige se det er din opgave at bestemme hvad der er til debat eller ej .

Anmeld Citér

25. juli 2018

Anonym

Carina:-) skriver:

Nu er det et debatforum 

Så kan ikke lige se det er din opgave at bestemme hvad der er til debat eller ej .

Du må gerne debattere. Men det er bare ikke det denne tråd handler om. Godnat 

Anmeld Citér

25. juli 2018

Carina:-)

Anonym skriver:

Du må gerne debattere. Men det er bare ikke det denne tråd handler om. Godnat 

Den her tråd handler ikke om  hvorvidt folk må debattere eller ej.

Sikke tidligt du går i seng....

Anmeld Citér

25. juli 2018

grinny

Anonym skriver:

Det skriver du bare intet om. Jeg har heldigvis heller aldrig selv oplevet det, da mit barn også er meget tæt med bedstemor og bedstefar og derfor sover der uden problemer. 

Jeg har skrevet hun forguder dem som i at de faktisk har et helt fantastisk forhold men derfor synes jeg stadig ikke, at man skal tvinges til at sove ude 

Anmeld Citér

25. juli 2018

Anonym

grinny skriver:

Jeg har skrevet hun forguder dem som i at de faktisk har et helt fantastisk forhold men derfor synes jeg stadig ikke, at man skal tvinges til at sove ude 

Betyder det hun kan sove der? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.