Er det mon implantatblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det mon implantatblødning jeg oplevede?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

736 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2018

Kris96kk

Hej!

Jeg håber i kan hjælpe mig, for jeg er helt rundt på gulvet selv..

Sagen er den, at min mens er uregelmæssig og har altid været det. 
Når jeg endelig har min mens, så vare den ALTID i mellem 5-7 dage, det gjorde den så ikke denne gang. 

Jeg fik min mens d. 14/7 den varede så til d. 16/7 og er efterfølgende fuldkommen væk. Jeg havde sex d. 18/7 og der begyndte jeg at småbløde lidt, men det stoppede hurtigt igen. Jeg har siden d. 18/7 haft brunligt udflåd, det hverken lugter eller svier dernede, det er der bare. Det brunlige udflåd stoppede så igår d. 20/7 og nu er der intet - hverken pletblødning, mens eller brunt udflåd? 

Jeg kan ikke få nogle positive tests. 

Mit spørgsmål er egentlig; HVIS jeg nu er gravid, kan det så være en implantatblødning jeg har oplevet d. 14/7-16/7 ? 
Og hvis det kan være det, hvornår tror i så jeg kan teste positivt?

Håber nogen har oplevet det sammen, eller har et godt svar, for jeg kan ikke rigtigt blive klogere af at søge rundt på nettet.. 

Med venlig hilsen
Kristina 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min krop gjorde lidt det samme da vi lavede den første.. havde uregelmæssig mens (29-42 dage) oplevede også en "mens" der kun varede 2 dage og så var den væk. Testede negativt.. men efter 1-1,5 uge havde jeg mega ømme nipples og testede igen, positiv.. så. Det kan vel være  

Anmeld Citér

21. juli 2018

Kris96kk

Mor11 skriver:

Min krop gjorde lidt det samme da vi lavede den første.. havde uregelmæssig mens (29-42 dage) oplevede også en "mens" der kun varede 2 dage og så var den væk. Testede negativt.. men efter 1-1,5 uge havde jeg mega ømme nipples og testede igen, positiv.. så. Det kan vel være  

Hej med dig. 

Det lyder skønt. Krydser fingre for at jeg får 2 streger  

kunne du teste bragende positiv der 1-1 1/2 uge senere, eller var den svag positiv? 

Havde du også brunt udflåd efterfølgende ? 

Anmeld Citér

21. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kris96kk skriver:

Hej med dig. 

Det lyder skønt. Krydser fingre for at jeg får 2 streger  

kunne du teste bragende positiv der 1-1 1/2 uge senere, eller var den svag positiv? 

Havde du også brunt udflåd efterfølgende ? 

Jeg husker ikke at der var noget efterfølgende. Ja jeg testede ret utvivlsomt positiv da jeg testede igen. Men jeg tester generelt ret tydeligt, ved nummer 2 havde jeg regelmæssig cyklus og testede helt fint positiv 2 dage før testdag. 

Husk en streg er en streg! En test slår ikke ud hvis ikke der er noget hcg at måle  

Anmeld Citér

21. juli 2018

Anonym

Kris96kk skriver:

Hej!

Jeg håber i kan hjælpe mig, for jeg er helt rundt på gulvet selv..

Sagen er den, at min mens er uregelmæssig og har altid været det. 
Når jeg endelig har min mens, så vare den ALTID i mellem 5-7 dage, det gjorde den så ikke denne gang. 

Jeg fik min mens d. 14/7 den varede så til d. 16/7 og er efterfølgende fuldkommen væk. Jeg havde sex d. 18/7 og der begyndte jeg at småbløde lidt, men det stoppede hurtigt igen. Jeg har siden d. 18/7 haft brunligt udflåd, det hverken lugter eller svier dernede, det er der bare. Det brunlige udflåd stoppede så igår d. 20/7 og nu er der intet - hverken pletblødning, mens eller brunt udflåd? 

Jeg kan ikke få nogle positive tests. 

Mit spørgsmål er egentlig; HVIS jeg nu er gravid, kan det så være en implantatblødning jeg har oplevet d. 14/7-16/7 ? 
Og hvis det kan være det, hvornår tror i så jeg kan teste positivt?

Håber nogen har oplevet det sammen, eller har et godt svar, for jeg kan ikke rigtigt blive klogere af at søge rundt på nettet.. 

Med venlig hilsen
Kristina 

Kort, men sikkert svar: nej, det er det ikke.

Implantationsblødning er ikke en blødning, men ganske svagt blodtilblandet udflåd, der ses ganske kortvarigt.

Man kan jo altså godt blive gravid uden implantationsblødning, så tiden må vise, om du er gravid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.