Angulus til damer erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juli 2018

Mullesmith

Har kigget på sko til mig selv, er blevet enig med mig selv om at jeg skal have er par gode sandaler til mig selv, (det er altid ungerne der får) har kigget på Angulus sandaler, nogen der har sådan nogen og er de bløde at gå i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg fik et par angulus sandaler for 7 år siden af mine forældre så jeg havde et par gode sandaler til mine lange ture med barnevognen. De er sådan set gode nok at have på, sidder godt, har aldrig gnavet..  Men jeg er alt for vant til lette (og ja, billige) sko, så den der massive gummisål kan jeg bare slet ikke vænne mig til. Desværre. Jeg synes de føles som brædder under mine fødder.

Men de er sikkert meget sundere for fødder, knæ og ryg. 

Anmeld Citér

21. juli 2018

Mullesmith

Mor11 skriver:

Jeg fik et par angulus sandaler for 7 år siden af mine forældre så jeg havde et par gode sandaler til mine lange ture med barnevognen. De er sådan set gode nok at have på, sidder godt, har aldrig gnavet..  Men jeg er alt for vant til lette (og ja, billige) sko, så den der massive gummisål kan jeg bare slet ikke vænne mig til. Desværre. Jeg synes de føles som brædder under mine fødder.

Men de er sikkert meget sundere for fødder, knæ og ryg. 

Det er også det jeg er bekymret for  jeg har et par Ecco meget bløde sports sandaler og de er lette. Jeg synes også den rågummi sål ser stiv og plade agtig ud. Men jeg døjer med mil hæl så skal bare have nogen der er bløde men også gerne pæne.

Anmeld Citér

21. juli 2018

M (:

Har kigget på sko til mig selv, er blevet enig med mig selv om at jeg skal have er par gode sandaler til mig selv, (det er altid ungerne der får) har kigget på Angulus sandaler, nogen der har sådan nogen og er de bløde at gå i?

Ingen erfaring med Angulus (udover til min tre årige datter), men kan derimod anbefale sandaler fra Ecco. Jeg har haft derfra tre sæsoner i træk og mine fødder siger tak, og kommer aldrig i billige sandaler igen. De er lette og skal ikke gåes til samtidig med at de er flotte! Win-win-win! 

https://easyshoes.dk/ecco-240873-flash-brun.html?gclid=CjwKCAjws8vaBRBFEiwAQfhs-GpxGBoTn1M467tQGpk7vCqa8MswW_lf4sKXRsKoj-4yW-2philNmhoCiw8QAvD_BwE

Anmeld Citér

21. juli 2018

Skouboe

Jeg køber som regel sandaler fra Rieker til mig selv. Eller Birkenstock.

Anmeld Citér

21. juli 2018

årgang84

Profilbillede for årgang84

Teva er et herhjemme.  

Og helst de helt neutrale.  Og herre model da jeg har en bred fod. De er helt sorte . 

Anmeld Citér

21. juli 2018

Mullesmith

M (: skriver:

Ingen erfaring med Angulus (udover til min tre årige datter), men kan derimod anbefale sandaler fra Ecco. Jeg har haft derfra tre sæsoner i træk og mine fødder siger tak, og kommer aldrig i billige sandaler igen. De er lette og skal ikke gåes til samtidig med at de er flotte! Win-win-win! 

https://easyshoes.dk/ecco-240873-flash-brun.html?gclid=CjwKCAjws8vaBRBFEiwAQfhs-GpxGBoTn1M467tQGpk7vCqa8MswW_lf4sKXRsKoj-4yW-2philNmhoCiw8QAvD_BwE

Dem

havde jeg sidste år og de gik og i syningen i den ene side ved liletåen. Var ikke imponeret, har nok en lidt for bred fod. Men har et par ecco jeg har haft i nok 5 år eller mere og de er ikke til at slide op. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.