Analsex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.397 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juli 2018

Anonym trådstarter

Okay. Sagen er den, at min kæreste og jeg har prøvet analsex for første gang. Kun ganske kort efter en masse opvarmning, men uden kondom. Han kom ikke oppe i mig. Men er pludselig i tvivl om det er mega farligt uden kondom? Vi har været sammen i 5 år og har børn sammen, så ved at ingen af os “fejler” noget. 

Nogen med erfaring? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2018

csigvard

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvorfor er du bange for, at det skulle være farligt? Hvad skulle ske? 

Og nej der er ikke noget farligt ved det 

Anmeld Citér

20. juli 2018

Anonym trådstarter

csigvard skriver:

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvorfor er du bange for, at det skulle være farligt? Hvad skulle ske? 

Og nej der er ikke noget farligt ved det 

Som sagt er det første gang og jeg er blot meget uviden omkring emnet, udover få ting jeg har læst med herinde igennem årene. 

Man føler sig lidt som en 15 årig der har prøvet sex for første gang og er bange for kondomet sprang osvn osv 

Anmeld Citér

20. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Som sagt er det første gang og jeg er blot meget uviden omkring emnet, udover få ting jeg har læst med herinde igennem årene. 

Man føler sig lidt som en 15 årig der har prøvet sex for første gang og er bange for kondomet sprang osvn osv 

Men hvad er for noget farligt du er bange for kan ske? 

Anmeld Citér

20. juli 2018

Anonym trådstarter

J-star skriver:

Men hvad er for noget farligt du er bange for kan ske? 

At colibakterier kan gøre min kæreste syg osv osv. 

Anmeld Citér

21. juli 2018

Mullesmith

Anonym skriver:

At colibakterier kan gøre min kæreste syg osv osv. 

Det tror jeg ikke du skal være nervøs for 

Anmeld Citér

21. juli 2018

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Det tror jeg ikke du skal være nervøs for 

Tak for svar 

Anmeld Citér

21. juli 2018

Anonym

Det er kun skidt, hvis man går over til almindelig sex, altså penis i skeden lige bagefter uden grundig vask. Miljøet i skeden har ikke godt af bakterierne. Ellers er det ikke noget problem at springe kondom over.

Anmeld Citér

21. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er kun skidt, hvis man går over til almindelig sex, altså penis i skeden lige bagefter uden grundig vask. Miljøet i skeden har ikke godt af bakterierne. Ellers er det ikke noget problem at springe kondom over.

Det gjorde vi heldigvis ikke, men tak for info, så ved vi det til en anden gang også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.