hvis forsikring ved delebørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej

vi har bonusdatter på ferie og hun har fået lavet en skade på en campingvogn på den plads vi er på. Spørgsmålet er så: når hun nu ikke har adresse hos os er det så morens forsikring den skal gå ind over eller vores? 

Vi har på forhånd besluttet at vi self dækker evt selvrisiko men ved ikke hvordan reglerne er?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2018

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Hej

vi har bonusdatter på ferie og hun har fået lavet en skade på en campingvogn på den plads vi er på. Spørgsmålet er så: når hun nu ikke har adresse hos os er det så morens forsikring den skal gå ind over eller vores? 

Vi har på forhånd besluttet at vi self dækker evt selvrisiko men ved ikke hvordan reglerne er?

Jeg mener at det er bopælsforælderens forsikring

Anmeld Citér

20. juli 2018

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg er ikke sikker, men vil faktisk tro det er jeres forsikring. Min søns far mente at min forsikring skulle dække hans telefon, som han sagde vores søn havde ødelagt hos ham og der sagde min forsikring at det er hans egen forsikring. Ved godt det ikke er det samme. Men det nemmeste er og ringe til jeres forsikring og hører dem ad. 

Anmeld Citér

20. juli 2018

FruStolpe

Der er typisk en ansvarsforsikring i indboforsikring hos bopæls forældrene. Men ring til dit forsikringsselskab og spørg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.