Hvilken bil kører I i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
10 svar
1 synes godt om
16. juli 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Vores gamle står overfor en udskiftning, og jeg kan godt bruge noget inspiration til, hvad den skal udskiftes med. 

Vores kørselsbehov med denne bil har ændret sig noget siden vi købte den, og den bruges i dag kun til mindre ture nogle gange om ugen. Det skal derfor være en benzin bil, og vi vil nok ikke bruge mere end 100-125.000 på den uanset om, vi ender med at vælge ny eller brugt. 

Sikkerheden skal være i top, så mikrobiler er helt udelukket, og er den brugt, så skal den max være 3-4 år gammel, så den er opdateret på sikkerheden. 

Kan I anbefale noget, der lever op til vores krav?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg køre i en VW up, og er mega glad for den!!

Lille men med stort bagagerum, også køre den langt på L.

Den køre på 5 år, og jeg fik skiftet bremser i efteråret, og har aldrig haft problemer med den. Vh Stine 

Anmeld Citér

16. juli 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

En UP er en mikrobil...

Vi kører en Skoda Fabia combi. Den er købt blandt andet fordi det var en af dem der gav mig mest bagagerumsplads til prisen. Derudover er den god at køre i og er ret komfortabel for alle. Det er den gamle model så jeg synes den nye er er noget kønnere at se på hvis det har noget at sige. 

Anmeld Citér

16. juli 2018

pb2017

Ford Fiesta er en fin mellemstørrelse, som i kan finde brugt til den pris  Gode køreegenskaber og sikkerhed i top 

Anmeld Citér

16. juli 2018

Birthdaybaby

Leasing. 

Vi har pt en Skoda Octavia Stationcar, og den er vi MEGET tilfredse med. 

Anmeld Citér

16. juli 2018

Lucky05

Jeg har den nye Fiat 500. Men den hører jo til

mini bilerne. 

Min mand har en polo. Sindsyg lækker, mellem klasse bil :-) den er med DSG.

rigitg lækker bil :-) 

Anmeld Citér

16. juli 2018

God-mor

Janey skriver:

Vores gamle står overfor en udskiftning, og jeg kan godt bruge noget inspiration til, hvad den skal udskiftes med. 

Vores kørselsbehov med denne bil har ændret sig noget siden vi købte den, og den bruges i dag kun til mindre ture nogle gange om ugen. Det skal derfor være en benzin bil, og vi vil nok ikke bruge mere end 100-125.000 på den uanset om, vi ender med at vælge ny eller brugt. 

Sikkerheden skal være i top, så mikrobiler er helt udelukket, og er den brugt, så skal den max være 3-4 år gammel, så den er opdateret på sikkerheden. 

Kan I anbefale noget, der lever op til vores krav?

Vi har lige købt ny Skoda Octavia, og det er en rigtig god bil, som vi er meget glade for. Vi er 2 voksne og 2 børn. 

Anmeld Citér

16. juli 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vi har en Toyota Yaris Hybrid. Lille, men ikke mini. Billig i drift.

Anmeld Citér

16. juli 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
IenFart skriver:

En UP er en mikrobil...

Vi kører en Skoda Fabia combi. Den er købt blandt andet fordi det var en af dem der gav mig mest bagagerumsplads til prisen. Derudover er den god at køre i og er ret komfortabel for alle. Det er den gamle model så jeg synes den nye er er noget kønnere at se på hvis det har noget at sige. 

Humm der ka man bare se! Da jeg lige læste dit svar, tænkte jeg ej vel er det da ej, så var lige inde og Google og sørme om ik du har ret.

Nå men så elsker jeg da bare min lille mikrobil, som slet ik føles så lille pga alt den plads der er i den vh Stine 

Anmeld Citér

16. juli 2018

Mort3

Vi kører Renault Clio Sport Tourer. Det er 2. Udgave vi har købt, og vi elsker den bil.

Den er med næsten alt hvad man kan tænke sig i udstyr, automatisk regnsonsor til vinduesviskerne, klimaanlæg, bakkamera, cruisecontrol, pareringssensor, led lygter, sidespejle der selv klapper ind og meget mere. Fra ny gav vi 185.000.

Den første havde bi i 7 år og brugte i alt omkring 20.000 på den. Den nye har vi haft i 1 år og intet brugt endnu. 

Fordel ved Renault er også at de skal til serbice med større interval nemlig første ved hver. 30.000 km, hbor andre skal ved hver 15.000 km.

Er så glaf for den bil��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.