Bruger i badedragt eller bikini?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Loa skriver:

Hvor er du cool!!!

Ville elske at have det sådan

Takker Men tænker at det nok også har rigtig meget at gøre, med min sødde kæreste, som bare stadig efter 16 år sammen, 2 børn og 30 extra kilo, stadig syntes at jeg er verdens lækreste babe

Ihvert fald så elsker jeg mine bikinier! Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2018

Birthdaybaby

Jeg bruger bikini, hvis folk ikke kan lide synet - må de kigge den anden vej. Bruger dog badedragt hvis jeg skal svømme (og ikke “bare” bade). Min mor har aldrig ejet en badedragt. Kan ikke forstå hvorfor det skulle have noget med alder at gøre. Min mormor har også bikini på, når de en sjælden gang er ved vandet (+80)

Anmeld Citér

16. juli 2018

Baby.mamma

Loa skriver:

Jeg har altid (som i mit voksen liv) brugt bikini, da jeg mente badedragt var for konet - så fik jeg børn og har på ingen måder en bikini mave mere, så nu er det badedragt

Blev lidt overrasket over hvor mange på mit arbejde af voksne/modne kvinder der bruger bikini

Overrasket.?  Din udtalelse overrasker mig mere, end mængden af bikini-koner på dit arbejde 

Man skal såmænd bruge en bikini, hvis det er det, man har lyst til 

Anmeld Citér

16. juli 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Baby.mamma skriver:

Overrasket.?  Din udtalelse overrasker mig mere, end mængden af bikini-koner på dit arbejde 

Man skal såmænd bruge en bikini, hvis det er det, man har lyst til 

Overrasket er da ikke nødvendigvis negativt. Hvorfor tolker du det sådan? Det overrasker også mig, på den fede måde, at flere herinde er befriende fri for mavekomplekser som dem, jeg går rundt med. 

Anmeld Citér

16. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Loa skriver:

Næh næh - men er sikker på at mine fire år jeg er ældre end dig, gør hele forskellen

Ej jeg har en sød tand og helt sikkert det man kan se, så jeg ville slet ikke føle mig tilpas i en bikini..

Men fedt at din mor har det sådan - jeg ville elske at have selvtilliden til det

Jeg har en mave, der ligner jeg er gravid hele tiden, virkelig en lille tykke mavse, men jeg går stadigvæk i bikini. Eller bikini top og badebukser��

Synes at man skal skjule sig, bare fordi man har lidt sul på benene. Hellere det end at man kan se ribbene��  

Men man skal tage på hvad man føler sig godt tilpas i, men man skal ikke tænke på hvad man tror andre tænker.

Anmeld Citér

16. juli 2018

Anonym

Bikini men har også kun et ar på maven der vidner om børn og amning. Ellers sidder alt som det gjorde før  

Anmeld Citér

16. juli 2018

Lulu86

Profilbillede for Lulu86

31 bikinibruger her... og endda topløs når jeg ligger og soler på stranden (for og bag), men ikke når jeg går oprejst rundt. På trods af at jeg ikke passede ind i mine teenageår (og spiste mine følelser på den del, så jeg fik strækmærler af min vægtøgning dengang), så har jeg aldrig følt at jeg ikke havde bikinikrop. Lidt lige som at have en "strandklar" krop... kan man have en bikini på rent teknisk/fysisk og gå på stranden, så er man i min verden klar 

Og jeg vejer pt omkring 25 kg for meget. Jeg går efter hvordan jeg føler mig tilpas og synes jeg ser godt ud (og det synes jeg at jeg gør i bikini )

Anmeld Citér

16. juli 2018

PernilleogLouis

34 år og også bikini bruger kan huske jeg engang snakkede med en veninde og hun blev faktisk helt forarget over at jeg havde bikini på når jeg var til svømning med min søn (altså dengang han havde brug for jeg var med i vandet) men det mente hun ikke man kunne tillade sig når det var sådanne steder 

Anmeld Citér

16. juli 2018

God-mor

Loa skriver:

Jeg har altid (som i mit voksen liv) brugt bikini, da jeg mente badedragt var for konet - så fik jeg børn og har på ingen måder en bikini mave mere, så nu er det badedragt

Blev lidt overrasket over hvor mange på mit arbejde af voksne/modne kvinder der bruger bikini

Jeg bruger badedragt, og sådan har det været siden jeg første min ældste for 5 år siden. Føler mig virkelig ikke tilpas i bikini mere Vejer 15 kg. mere end jeg gjorde inden jeg fik mine to børn, og meget sidder på maven, så den bliver lige gemt af vejen i en badedragt. Jeg føler mig fint tilpas i min badedragt, og jeg får rigeligt farve, da vi har lukket have, og der ligger jeg gerne som gud har skabt mig når vejret er til det. 

Anmeld Citér

16. juli 2018

koeapabshicar

Jeg er 30 og har været gravid en gang :-). Jeg bruger badedragt i svømmehallen og bikini alle andre steder. Kunne også finde på at bruge bikini i fx Lalandia eller sådan. Jeg vejer ca 15 kg for meget og har masser af strækmærker :-) Min mor bruger også bikini når hun bader hun er 50+ :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.