5 måneder gravid i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er gravid med nr 2. 

Mit første barn var en stille dreng dee selvfølge sparkede mig men ikke noget der gik mig på

nr 2 however!

går amok! - i dag er jeg præcis 5 måneder, og har så ondt lige under mine ribben, og har de vildeste halsbrand -

lige nu kastede jeg en masse mavesyre op! Fordi jeg fik en “spark” i mavesækken

jeg ved jeg ender med at tisse i bukserne af denne baby - der har stor fornøjelse at Ninja sparke min blæse når den er fuld! Det giver den vildeste smerte

jeg arbejde som sygeplejeske derfor er det ikke altid jeg lige kan løbe på toilet om jeg er i gang med noget. 

- har i oplevet så store forskel på jeres børn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2018

san

jep, også gravid med nr 2... her kan man virkelig snakke om at man kan føle baby, alle hendes bevægelse kan jeg mærke såå meget mere end første gang, og når hun ligger og laver koldbøtter derinde, det kan føles lidt vildt engang imellem... nu har jeg snart termin, så nu er det mere stille bevægelser, men kan stadig mærke hende.. 

Alt er bare anderledes 2 gang 

Anmeld Citér

15. juli 2018

Anonym trådstarter

san skriver:

jep, også gravid med nr 2... her kan man virkelig snakke om at man kan føle baby, alle hendes bevægelse kan jeg mærke såå meget mere end første gang, og når hun ligger og laver koldbøtter derinde, det kan føles lidt vildt engang imellem... nu har jeg snart termin, så nu er det mere stille bevægelser, men kan stadig mærke hende.. 

Alt er bare anderledes 2 gang 

SYnes bare det er helt vildt! 

4 måneder endnu puha 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.