Ja det har jeg. Eller jeg prøver virkelig at få det ind i hovedet. Så jeg kan få noget hjælp. Men jeg kan ikke indrømme det. Bliver ved med at fortælle mig selv at det er noget andet, noget fysisk. At jeg er træt, stresset eller noget andet.
Var ude og spise med manden i dag, forret og hoved ret.
Jeg har en idé om jeg kun må spise en halv portion, ikke fordi jeg er decideret tænker på vægt. Jeg har bare lært mig selv at jeg ikke kan spise mere.
Jeg kæmper med forreten og har sved på panden over næste ret. Jeg går i panik da retten kommer ind (elsker ellers den ret) og jeg kan ikke spise mere. Min mave snørrer sig sammen og jeg får hjerte banken.
Ender med at gå på wc og kaste op med fingre i halsen. Da jeg kommer tilbage kan jeg spise 3 bider af min kød der bare vokser og vokser på tallerknen. 1/2 halv pomfrit og 1 bid salat. Det var umuligt at få mere ned.
De fleste dage Spiser jeg kun aftensmad og aldrig mere end en halv portion. Jeg går meget op i sund mad med lavt kalorie indhold og sund fedt og stivelse. Men drikker samtidig en masse sodavand, mindst 2 liter om dagen. Fortæller mig selv at det er for at jeg har energi til jobbet. Jeg drikker kun light. Jeg har været besvimet flere gange og oplever ofte mine hænder ryste og at jeg kold sveder. Jeg får ædeflip cirka hver 2 uge. Hvor jeg spiser uafbrudt i en eller 2 dage og efterfølgende kaster op. Det er ikke fordi jeg stikker fingrene i halsen. Jeg kaster op af mig selv. Min mave snørrer sig bare sammen og så er jeg nød til at løbe toilet.
Jeg er egentlig normal vægtig, men har pco og tager i perioder slanke piller (green coffe) tager dem kun når jeg har taget på.
Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, have af vide jeg ikke har en spise forstyrrelse? Noget beroligelse? Et spark i røven? Noget hjælp til om jeg skal søge hjælp og i så fald hvor? Jeg er ked af det er så rodet.
Skal siges min mand arbejder meget så han aner ikke hvordan det står til og lod som om jeg var blevet syg her til aften.
Anmeld
Citér