Dyrker i analsex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2018

Anonym

Vi gør det 1-2 gange om året, når der er tid og lyst til det  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2018

Anonym

Ja jeg elsker det

Anmeld Citér

25. februar 2019

SOGA

Ja, har prøvet det en del gange før min nuværende kæreste. Forleden gjorde min kæreste og jeg det sammen for aller første gang, selvom jeg er gravid  

Anmeld Citér

25. februar 2019

Anonym

Har prøvet det en håndfuld gange, men vi gør det sjællent, da det først bliver godt til sidst og det kræver tid (og lidt ubehag) det første stykke tid og med børn der vågner indimellem ville det være så træls at blive afbrudt når man endelig er varmet op, så ville man skulle starte forfra igen, så jeg synes ikke det er det værd - men min kæreste vil enormt gerne (bare for mon skyld selvfølgelig  &nbsp 

Anmeld Citér

14. april 2019

Erikschoen

Jeg har aldrig dyrket analsex da jeg prøvede da jeg var “ung” og synes det var frygteligt. Jeg havde det hele tiden som om jeg skulle på toilet, at lave nr 2.

Jeg troede jeg var den eneste i verden der ikke gjorde det. - da jeg er privat anlagt og snakker ikke om sex med andre end min mand.

Men nu snakkede de om det på arbejde, og jeg var overrasket hvor mange ikke gøre det.

så nu er jeg helt nysgerrig. Ergo spørgsmålet: 

.

Anmeld Citér

15. april 2019

Anonym

Aldrig... har prøvet et par gange med en ekskæreste, men min nuværende kæreste er helt frastødt ved tanken... 

Anmeld Citér

15. april 2019

Janet1989

Jeg har prøvet et par gange - slet ikke noget for mig !!! 

Nu er jeg så “heldig” at jeg efter fødslen af min datter, har døjet med hæmorider og marisker, sp nu er det slet ikke muligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.