Ingen mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej piger :-) 

Jeg skulle have haft min mens for 2 dage siden (dag 30 i cyklus) er i dag på dag 32. 

Jeg har ingen tegn what so ever på den er på vej.

de eneste symptomer jeg har er : 

Jeg har små niv i underlivet, og tidligere idag var jeg sikker op den kom da jeg fik vilde kramper, men det viste sig at være dårlig mave 

Efter et toilet besøg ved 10 tiden i formiddags kom der rimelig meget lyserødt tykt udflåd på parpiret men intet efter ud over alm udflåd, ikke meget. 

Jeg havde igår en vild opkast effekt ved jeg børstede tænder, og var ved tandlæge hvor jeg tir gylpede pga hun rodede i munden, ikke noget som jeg plejer at have overhovedet! 

Og så sveder jeg!! Har det virkelig varmt, selv min kæreste syntes jeg føles varm, ikke feber bare varm, det kan selvfølgelig være varmen, men idag har der kun været 21 grader ved os og keg plejer at kunne ligge i solen når der er 25 grader, det kan jeg slet ikke. 

Andre der har oplevet dette ved en evt graviditet eller bare ellers? 

Jeg vil tage en test i morgen tidlig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2018

Anonym

nej desværre men tænker om du mangler jern 

Anmeld Citér

13. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

nej desværre men tænker om du mangler jern 

Nej mangler ikke jern :-) 

blev tjekket for ca 1 mdr siden :-) 

Anmeld Citér

13. juli 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Synes meget det lyder som mig haha.. Og jeg fandt ud af at jeg er gravid i mandags, hvor min mens skulle være kommet. 

Symptomer jeg havde: 

Jag i underlivet - a la mens smerter. 

Oppustet. 

Ekstra følsom. 

HEDETURE - jeg sveder helt vildt for tiden og kan nærmest ikke holde det ud!

Så jeg synes da klart en test er på sin plads. Nu har du haft lyserødt udflåd og det kan jo både betyde at mens er på vej, men kommer der ikke mere kan det også sagtens være en graviditet. 

Anmeld Citér

13. juli 2018

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Synes meget det lyder som mig haha.. Og jeg fandt ud af at jeg er gravid i mandags, hvor min mens skulle være kommet. 

Symptomer jeg havde: 

Jag i underlivet - a la mens smerter. 

Oppustet. 

Ekstra følsom. 

HEDETURE - jeg sveder helt vildt for tiden og kan nærmest ikke holde det ud!

Så jeg synes da klart en test er på sin plads. Nu har du haft lyserødt udflåd og det kan jo både betyde at mens er på vej, men kommer der ikke mere kan det også sagtens være en graviditet. 

Sjovt du nævner det, jeg græd idag over en scene i “how i Met your mother” græder aldrig over film 

Ved opstart af mens ved mig for jeg altid lyserødt udflåd, men når det først har vist sig kommer mens smerterne og blødningen tager til, det hat det slet ikke gjort denne gang  man kan håbe? Og vil tage testen imorgen ;-) 

Anmeld Citér

15. juli 2018

Ivona

Anonym skriver:

Sjovt du nævner det, jeg græd idag over en scene i “how i Met your mother” græder aldrig over film 

Ved opstart af mens ved mig for jeg altid lyserødt udflåd, men når det først har vist sig kommer mens smerterne og blødningen tager til, det hat det slet ikke gjort denne gang  man kan håbe? Og vil tage testen imorgen ;-) 

Har du testet? :-)

Anmeld Citér

15. juli 2018

Anonym trådstarter

Ivona skriver:

Har du testet? :-)

Nej, vi blev spontant lige inviteret i sommerhus med mine svigerforældre og har ikke lige haft muligheden for at købe test 

men tror mens er ved at vise sit ansigt, gik mens smerter i går aftes sammen med en voldsom kvalme, og hat lige siden pletblødt (det kun er meget lidt på parpiret) smerterne er stoppet og gået over til en slagt Murren mens ligende ting. 

Så tror desværre ikke der er en spire 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.