Hvad skal jeg tro? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej de damer 

jeg er ny her inde, og er desperat om at hører at hvad jeg skal tænke, er ved at blive skør. 

Jeg er 2 dage forsinket med min mens, og det har aldrig været forsinket før. Har taget en test igår og idag begge vist negativt??? 

Har ingen tegn på kvalme eller opkast. 

Men føler mig mere træt end normalt og spiser mere end normalt. Igår aftes fik jeg masser stik i underlivet. 

Hvad tænker i? 

Knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tænker ingen kan fortælle dig noget som helst ❤️ De tegn du mærker kan være reelle tegn på graviditet, men de kan også være fremkaldt af din psyke fordi du netop går og mærker efter og fokuserer på det helt ubevidst.  

vent et par dage. Hvis din mens ikke er kommet så test igen. Og hvis den stadig er negativ, kan du spørge din læge om han vil tage en blodprøve.  Muligvis vil han have at der går lidt mere end 4 dage over forventet mens inden han vil tage en, da masser af kvinder oplever uregelmæssigheder i deres cyklus.  

Anmeld Citér

13. juli 2018

Anonym

Sandsynligheden for du er gravid,og ikke kan teste positiv nu,er ca 2%

Anmeld Citér

13. juli 2018

Anonym trådstarter

Så det vil være Bedst lige at vente et par dage ? 

Anmeld Citér

13. juli 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg tænker at det både kan være graviditet men ligeså at din mens kommer lidt forsinket. Det er altså meget almindeligt at ens mens rykker sig et par dage. 

Det kan gå begge veje. Der er ikke så meget at gøre andet end at vente på mens eller på at testen bliver positiv. 

Anmeld Citér

15. juli 2018

Anonym trådstarter

Nu er det 5 dage siden jeg er forsinket med min mens, og har testet hver dag, negativt. Mine bryster er ømme og vokset lidt. Døjer lidt med hovedpine. Forstår det ikke? 

Anmeld Citér

15. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Nu er det 5 dage siden jeg er forsinket med min mens, og har testet hver dag, negativt. Mine bryster er ømme og vokset lidt. Døjer lidt med hovedpine. Forstår det ikke? 

Hvornår er du stoppet med at bruge prævention?

Anmeld Citér

15. juli 2018

Anonym trådstarter

For næsten 8-9 år siden����

Anmeld Citér

15. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

For næsten 8-9 år siden����

Ring til din læge i morgen og spørg efter en blodprøve. Hvis du er gravid vil de 100% sikkert kunne se det i en blodprøve, og ligeså kan de fortælle dig hvis det ikke er det. Og så må du vente lidt mere og evt få foretaget andre prøver hos lægen hvis mens ikke dukker op igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.