Jeg har ALTID haft skiftende arbejdstider og har altid været vildt glad for det!
Syntes altid det har været rart med de forskellige opgaver, der ligger på de forskellige tidspunkter. Ka godt li den travle tid om morgen, og de mere rolige opgaver der er om aftnen.
Lige pr arbejder jeg hver anden weekend, hvilket self er lidt bøvlet indimellem.
Jeg har virkelig nydt, min fri formiddage, hvor jeg har haft huset for mig selv. Mine hverdagsfri, hvor ungerne har ku holde fri sammen med mig, og vi ha ku tage på ture osv osv.
Det har givet virklig meget frihed i forhold til feks syge børn. Har de været syge på mine fridage, har pasning aldrig været et problem. Har de været syge i mine aftenvagter, har de været hjemme med mig, indtil kl 14.30, hvor far så kommer tideligt hjem og ka arbejde hjemmefra, og hygge med ungerne.
Jeg har været på flere venindetur, uden at sku bruge feriedage på det, for jeg ka feks ha arbejdet 8 ud af 9 dage, hvilket gir rigtig mange afspaseringstimer, og en del fridage i træk.
Feks tager jeg til ROM i sep, med en flok veninder, fra tirsdag til lørdag. Jeg bruger kun 1 feriedag, for jeg har planlagt fri resten af ugen. Det er slet ik så tosset
Så her har ka jeg kun se masser af fordele. Vh Stine
Anmeld
Citér