Hej piger.
Ved ikke om i kan huske mit opslag, men skrev et opslag i septemper sidste år, omkring min kæreste og jeg skulle godkendes af statsforvaltningen. Vi venter stadig på svar, Gud hvor er den ventetid virkelig lang!
Vi var jo helt nye på området, så vi anede ikke hvad præcis godkendelsen gik ud på, men vi fandt så ud af de trak oplysninger ud fra vores tidligere kommune, som er 5 år siden vi har boet i. Så vi kontaktede dem og fortalte de skulle kontakte vores nuværede kommune, da de er lidt mere inde i hvordan vores liv foregår nu.
Hat idag fået indsigt i hvad vores kommune har skrevet om os, og det løftede håbet rigtig højt, selvom vi er/var sikre på vi ville blive godkendt, så har vi gået de sidste mange mdr og tænkt hvad nu hvis, hvad gør viså!? de rosende ord fra vores nuværende kommune er så dejligt og læse, og de skriver tydeligt at de ikke har nogen bekymring med vi fik børn.
Vores egen læge skulle også komme med en udtalelse, og hun havde heller intet negativt om os 
nu går der ydeligere 3 uger før de går igang med den endelige vurdering og vi får svar.
Men hold op ventetiden er godt nok en hård nyser!
Er der andre som skulle igennem sådan en godkendelse inden fertilitetsbehandling, og hvor længe tog jeres sag?
Anmeld
Citér