Buget polterabend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvor mange var i om at dele udgifterne og hva lavede i? 

9. Vi starter med brunch, så picnic/fotoshot(egne kamera), med rester, kage, og lidt ekstra mad. Med lidt lege. 

Så skal vi til keramikkursus. Og så hjem til min søster, og flere lege, og aftensmad. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2018

Anonym trådstarter

J-star skriver:

9. Vi starter med brunch, så picnic/fotoshot(egne kamera), med rester, kage, og lidt ekstra mad. Med lidt lege. 

Så skal vi til keramikkursus. Og så hjem til min søster, og flere lege, og aftensmad. 

Hvordan fandt keramikkursus og hvad koster det ca? 

Det tror jeg hun feks kunne syntes var sjovt!!! 

Anmeld Citér

12. juli 2018

Sprit25

Loa skriver:

Så kan man jo bare takke nej

Synes tit bare det er svært at gøre billigt, medmindre man intet laver på den polterabend andet end at sidde hjemme/på en græsplæne med hjemmelavede sandwich.

Tit synes folk jo det er sjovt at lave noget anderledes, et kursus i et eller andet, noget sjovt, noget grænseoverskridende, noget fælles sammen med veninderne. Inkl. mad og drikke hele dagen og med bruden som ikke selv skal betale, så løber det jo bare op...

Se det forstår jeg ikke. Det handler vel ikke om aktivteten men om dem man er sammen med? Hvorfor så ikke holde det så alle kan være med? 

Personligt ville jeg synes det var fedt at drikke guløl på en bænk. Hvis alle venner så var med

Anmeld Citér

12. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sprit25 skriver:

Se det forstår jeg ikke. Det handler vel ikke om aktivteten men om dem man er sammen med? Hvorfor så ikke holde det så alle kan være med? 

Personligt ville jeg synes det var fedt at drikke guløl på en bænk. Hvis alle venner så var med

Enig, polterabend handler vel om at fejre bruden. Og bruden vil gerne holde polter med sine veninder/venner. Jeg ville blive SÅ sur hvis en af mine veninder have skruet det så højt op at andre af mine veninder ikke kunne deltage. Sådan skal det bare slet ikke være. Så hellere nede på jorden med ALLE dem jeg holder af og som ønsker at fejre mig. 

Anmeld Citér

12. juli 2018

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg tror helt sikkert også at den kommende brud, ville blive rigtig ked af det, hvis det blev så dyrt at nogen ikke kunne komme med!!!

Men ja det er jo også altid sjovt at prøve noget nyt!!

Anmeld Citér

12. juli 2018

Anonym

Sidste polterabend jeg var til gav vi 400 hver. alle os veninder var klædt ud i et tema som bruden elsker. Vi startede med medbragt frokost hos bruden, hvor vi hver især lavede pynt til hende. Syede palietter og perler på et skørt, skrev på en t-shirt hun skulle have på og lavede diademer af hårbøjle. Alt muligt nips vi havde købt billigt eller havde liggende hjemme. Derefter Gik vi en tur og mødtes med en instruktør i striptease dans  (en kvinde som en af de andre kendte godt = billigt) 

derefter gik vi til en park hvor vi spiste nogen snacks vi havde med og drak noget alkohol. Og så havde vi en quiz om hendes kommende mand mens vi sad der. 

Så gik vi videre ned i centrum og spillede twister midt på en plads fyldt med mennesker. Så kunne vi stå der i kostumer og med røven i vejret til fuld skue 

vi havde booket bord på et spisested med ok billig mad og derefter tog vi videre i byen hvor vi var så heldige at en af veninderne arbejdede, så hun havde fået lov at give 2 flasker sprut med sodavand/juice. Men ellers betalte vi hvad vi havde lyst til at drikke derfra - undtagen bruden, hun gik på omgang  

Anmeld Citér

12. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Hvordan fandt keramikkursus og hvad koster det ca? 

Det tror jeg hun feks kunne syntes var sjovt!!! 

Vi har en keramikbutik, som jeg bare gik op og snakkede med. Vi betaler 125kr (med brædning) pr person, og deles om at betale for min søster. 

Prøv at Google keramik i din by. 

Anmeld Citér

12. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Jeg tror helt sikkert også at den kommende brud, ville blive rigtig ked af det, hvis det blev så dyrt at nogen ikke kunne komme med!!!

Men ja det er jo også altid sjovt at prøve noget nyt!!

Her var der også nogen der mente at det skulle være mellem 500-1000kr og flere sagde nej pga pengnene. Så jeg fandt noget billigere end det de havde.

Anmeld Citér

12. juli 2018

God-mor

Anonym skriver:

Jo mere jeg tænker over det, så begynder jeg at tænke at 500kr, da må være rigelig fint. Det giver jo trods alt 3000kr i alt. Det må da kunne lade sig gøre!

Vi må se hvad vi kan finde på

Ja det vil jeg også mene, og så må man holde det på et niveau som svarer til det budget. Det er sku også dyrt at gå til bryllup, hvis man skal give 1500 kroner for et polterabend, og hvis man er et par er det jo 3000 kroner  Og oveni en dyr bryllupsgave. 

Anmeld Citér

12. juli 2018

Loa

Sprit25 skriver:

Men nu er det jo ikke bruden der bestemmer og alle gæsterne kender vel ikke nødvendigvis hinanden super godt. Så dem der holder det, synes du, skulle skrive og spørge gæsterne til polterabend hvad de ville have råd til at bruge på en polterabend?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.