Sex. Uden beskyttelse fra os begge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ja, du kan være gravid. Saml benene eller på med kondom. Sværere er det ikke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2018

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Mig og min kæreste har sammen børn. Og efter graviditeten. Og nu er barnet Ca 1 år. Jeg har endnu ikke fået lagt spiral eller p-stav. Eller nogen form for beskyttelse og kæresten vil ikke bruge kondom. Så siden graviditeten når vi har hygget os, har vi sjældent brugt beskyttelse fra hans side. han kommer ikke i mig. Trækker den til sig inden.. Det først om en måned jeg skal bestyttes. Mon der har sket noget. Skal jeg for en sikkerhed teste. Kan jeg tro der ikke er sket noget. Der ingen baby er blevet til... 

Ønsker ikke graviditet.. 

Ej helt ærligt hvor gammel er I ?

Brug dog kondom, det der med at stå af i Roskilde det er ikke sikkert. Hvis kondom ikke er noget for jer, ja så må l bare lade være med at have sex.

Anmeld Citér

11. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har aldrig hørt om at man kun kan få beskyttelse fra sygehus. Ring til sin læge og du kan få p-piller, lægen kan også give recept på spiral som lægen måske også kan lægge op (det kan min) ellers er det hos en gynækolog det kan foregå. 

Vil han ikke bruge kondom så må han undvære sex. Du skal da ikke gamble med en graviditet når den ikke er ønsket. 

Jeg kan kun få lagt spiral op på et sygehus grundet komplikationer (underlivsbetændelse begge gange, hvor det sidste gang endte i blodforgiftning). Dog skal jeg selv medbringe spiralen til opsætning.

Så man skal aldrig sige aldrig.

Anmeld Citér

13. juli 2018

Anonym

vi har nu brugt appen i over tre år.. ingen børn... 

Anmeld Citér

13. juli 2018

ErDuHerIkkeSnart

Han vil ikke bruge kondom, der har  vente tider på sygehus til jeg kan blev beskyttet.. 

Jeg tror nærmest ikke, jeg forstår dine spørgsmål - svarene er jo i hvert fald indlysende:

Ja, selvfølgelig kan du blive gravid af at dyrke ubeskyttet sex. Og selvfølgelig er det virkelig virkelig uansvarligt af jer begge to, når I ikke ønsker en graviditet.

Han vil ikke bruge kondom, siger du? Jamen dog - så må han jo undvære sex eller også skynde sig at blive voksen og tage ansvar for jeres liv? Den er vel ikke så meget længere ... og det er vel i øvrigt ikke noget, han er alene om at bestemme?

Anmeld Citér

13. juli 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

vi har nu brugt appen i over tre år.. ingen børn... 

Og derfor? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.