Hjælp til fodpleje!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juli 2018

Anonym trådstarter

Hejsa :-) 

Jeg har simpelhen de grimmeste fødder! 

Jeg har prøvet alt, men de kommer altid til at se ud som på billedet (undskyld de er lidt beskidte)  

Jeg har prøvet lange fodbade, forskellige  cremer og fodfile.  Jeg er ved at være lidt træt af sådan nogle hud altid falder af og jeg ikke bare kan have dejlige bløde fødder  

nogle som har nogle gode tips? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2018

Abracadabra

Matas fodkur med 25% carbamid. Carbamiden er den vigtige. Hver aften derefter løse sokker (det fedter nemlig lidt).

Giv det en uge. Du vil se mirakler. 

Anmeld Citér

10. juli 2018

Anonym trådstarter

Matas fodkur med 25% carbamid. Carbamiden er den vigtige. Hver aften derefter løse sokker (det fedter nemlig lidt).

Giv det en uge. Du vil se mirakler. 

Mange tak, det vil jeg helt sikkert prøve 

Anmeld Citér

10. juli 2018

Junipige15

OG gem fodfil og fodbad langt væk - vandet udtørre huden endnu mere, og du vil få mere hård hud ved en fodfil. Start evt med en behandling ved en fodterapeut, og så kan du holde ved lige efterfølgende. Jeg har god erfaring med pudderdåsernes fodcreme, den er virkelig effektiv på mig 

Anmeld Citér

10. juli 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Som en anden anbefaler så MATAS fodkur. Den hjælper virkelig. Jeg gør som regel det, at jeg påfører et godt lag og så et par poser omkring. Sov med dem og du vil se et mirakel om morgen. Processen skal selvfølgelig gentages

Det er absolut no-go med fodfil og fodbad - det udtørre huden. Besøg heller en foddame for, at få fjernet hård hud

Anmeld Citér

10. juli 2018

L-Lotte

Anonym skriver:

Jeg har prøvet alt, men de kommer altid til at se ud som på billedet (undskyld de er lidt beskidte)  

Jeg har prøvet lange fodbade, forskellige  cremer og fodfile.  Jeg er ved at være lidt træt af sådan nogle hud altid falder af og jeg ikke bare kan have dejlige bløde fødder  

Hvis du går i lukkede sko uden strømper kan det være derfor de “skaller” når du sveder om fødderne.

Anmeld Citér

10. juli 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tilslutter mig koret og siger også matas!

Jeg har købt deres fodbalcam og er ret så tilfreds. 

Jeg har smurt fødderne inden sengetid, og næste dag er de tydeligt bløder.

Har haft et par små revner i hælen, her efter sandal sæsonen er startet og de har været væk efter et par dage! Vh Stine 

Anmeld Citér

10. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Normal sælger de her. De er super effektive. Jeg døjede med utrolig hård hud for nogen tid siden hvor huden også skaldede af. 

Købte de her for den nætte Sum af 15 kr stk og har haft babyfødder siden. 

Brugte Samtidig en grov fodfil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. juli 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Matas Matas Matas! 

Ingen fodbade. Det hjælper ikke! 

Når du har været i bad, brug Matas den stribede fodbalsam. 

Inden sengetid bruger du Matas stribede fodsalve. Mind fødder var SÅ grimme. Men skønne nu! ��

Anmeld Citér

11. juli 2018

Anonym trådstarter

L-Lotte skriver:

Hvis du går i lukkede sko uden strømper kan det være derfor de “skaller” når du sveder om fødderne.

Hvis jeg går i lukket sko, har jeg altid strømper på, men har ikke haft hverken strømper eller lukket sko på siden varmen kom, kan simpelhen ikke klare at have det på når der er varmt :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.