Kondom faldt af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.102 visninger
7 svar
18 synes godt om
8. juli 2018

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Jeg har fået ny partner. Hans ønske er dog ikke at få børn lige nu. Her igår under sex faldt kondomet så af. Helt inde i mig. Nu er mit problem bare jeg er midt i min ægløsning. Så det ville bare passe godt at vi har dated i to uger også er jeg gravid.

For en uges tid siden oplevede jeg også den der sædlugt, som hvis han var kommet i en, fra mig selv, selvom vi havde brugt kondom. Så er sku lidt i tvivl om der har været gået hul?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2018

Loa

Fortrydelses piller?

Anmeld Citér

8. juli 2018

tossen93

Gå på apoteket og køb en fortrydelsespille? Tænker ikke at der er andet at gøre? 

Anmeld Citér

8. juli 2018

Blablaa

Tak. Ja der er jo nok ikke andet for

Anmeld Citér

8. juli 2018

Julletullemor

Fortrydelsespiller virker blandt andet ved at udsætte din ægløsning, så du skal være forberedt på, at de måske ikke virker. 

Anmeld Citér

8. juli 2018

Nybruger2021

Prøvede du ikke her for ikke så længe siden at lave et barn med en anden mand? 

Knus

Anmeld Citér

8. juli 2018

ErDuHerIkkeSnart

Tja, altså selvfølgelig skal du have en fortrydelsespille, der er vel så meget at diskutere.

For halvandet års tid siden overvejede du donorbarn eller one-night-stand for at blive gravid, for tre måneder siden var du bekymret for æggeløsning, og for 6 uger siden var du i gang med at prøve at lave et regnbuebarn. Nu er du så bekymret for en graviditet med en (ny?) mand ... måske du skal overveje lidt ro på ... og en mere sikker præventionsform, indtil I er enige om, hvad der skal ske i dit nye forhold?

Anmeld Citér

8. juli 2018

Blablaa

Prøvede du ikke her for ikke så længe siden at lave et barn med en anden mand? 

Knus

Jo havde opgivet kærligheden og at finde kæresten.

Men lige pludselig dukkede han op, da jeg.stoppede med at lede  

Så var igang med at lave et regnbuebarn. Hvilket er sat på pause, på ubestemt tid. 

Jeg vil ikke være ked af at blive gravid her og nu. Men kæresten er 22 og jeg er 28, og han ville gerne vente lidt. Det er et kompromis jeg er gået med til. Dog faldt kondomet af, og det er hvad der kan ske, så nu tager vi den herfra. Har købt en fortrydelsespille.

Igen har jo længe haft ønsket om et barn, har ledt efter donor i lang tid. Fandt så en sidste december. Og vi prøvede her sidste måned. Dog blev det ikke til noget. 

Så livet ændre sig, og jeg har taget farten af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.