Åh, jeg ved faktisk ikke hvad jeg vil med tråden her. Dele glæde og nervøsitet måske? Jeg skrev for lidt siden en tråd om jeg efterlyste en god psykolog, hvor jeg fortalte om at jeg har været stresset, hvilket så har udviklet sig til en depression, og min læge har lavet en henvisning til mig.. Jeg har ikke haft tid til at reagere på mine sympomer og sindstilstand, fordi jeg kom i praktik, og derefter i løntilskud.. og wow, i dag har jeg fået besked om, at det job jeg har søgt, og været til samtale til i sidste uge, det har jeg simpelthen fået! Og det er bare ønske-jobbet. Har følt jeg har svømmet imod strømmen op ad floden, sådan lidt laks-agtigt, og kæmpet alt hvad jeg kunne. Det har åbenbart været det værd. Jeg skal så til mammografi i næste uge, og hvis alt er okay, så kører det bare fremad. Synes bare det hele er ret svært stadigvæk, og er gået stærkt. Ville nok bare ud med en smule af det, og har heller ikke så forfærdelig mange at dele min "wheeeeeee, har fået job i dag" med, så må det gå ud over jer lidt. God weekend
Anmeld
Citér