Here goes..
Min mand og jeg har været sammen i 10 år. Vi har en datter på 10 måneder.
Jeg har de sidste mange måneder efter vores datter er kommet til verden været små skuffet over hans måde at være far og mand på. Han priotere ikke os særlig højt, altid ude i weekenden og kommer sent hjem i hverdagene. Jeg har selvfølgelig forsøgt at tale med ham (SÅ mange gange) om det og fortælle hvad jeg føler. Han bliver sur, mener ikke at han priotere forkert, han elsker os og jeg kan jo bare tage ud og lade ham passe vores datter. Det kan jeg jo bare ikke, fordi han så sjældent faktisk er hjemme....
Nu har jeg fået en stærk mistanke om at han er mig utro med andre.. Han har før (for år tilbage, af hvad jeg ved) brugt forskellige sex dating sider...
Jeg oprettede en profil på en af dem i sidste uge, for at se om jeg kunne finde ham eller om mine mistanker var ubegrundet. Men nej... Jeg fandt ham. Eller rettere hans krop.. men altså jeg kan godt kende mit eget soveværelse på et billede.....
Jeg er bare sådan i vildrede.. Jeg skal jo ikke være sammen med den her mand resten af mit liv. For så bliver jeg en skygge for mig selv, og jeg vil være den bedste mor jeg kan for vores datter!!
Jeg har bare virkelig svært ved at se hvordan det hele skal gå for mig. Først og fremmest, jeg aner ikke hvordan jeg skal snakke med ham. Han er så god til at spille ked af det og ulykkelig over hans gerninger, men han ændre sig tydeligvis aldrig. Problemet er bare at jeg virkelig elsker ham, alt det gode i ham, er mit livs kærlighed!! Jeg er bange for at jeg vil ende med at sige jamen så fortsætter vi da bare skat....
Dernæst, vi har både hus, huslån og biler sammen.. Vi har kun boet i huset ganske få år og jeg ved at hvis vi skulle håbe på et hurtigt salg vil vi miste flere hundrede tusinde. Han har et godt job og tjener rimelig godt. Jeg er lavtlønnet. Så er så bange for om jeg vil kunne klare mig økonomisk alene med min datter.
Og til sidst er jeg faktisk meget bange for at han og vores datter ikke kommer til at få særlig meget samvær. Han har jo aldrig tid og har aldrig prioteret hende. Og det gør mig meget ondt på hendes vegne.
Min hjerne fortæller mig at jeg burde gå fra ham. Faktisk skriger den det til mig... Men mit hjerte elsker ham dybt og inderligt..