Læge eller skadestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
5 svar
4 synes godt om
3. juli 2018

Rundtpågulvet

Min datter på 9 år er netop kommet hjem fra spejderlejr. 

På lejren har hun fået en splint i foden, den har siddet et par dage og jeg kan ikke se indgangshul.

Lægen har jo lukket nu. Men har en læge mulighed for at få en gammel splint ud? Eller skal vi bare ringe til skadestuen ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Rundtpågulvet skriver:

På lejren har hun fået en splint i foden, den har siddet et par dage og jeg kan ikke se indgangshul.

Lægen har jo lukket nu. Men har en læge mulighed for at få en gammel splint ud? Eller skal vi bare ringe til skadestuen ?

Tror på jeg ville vente til imorgen og give lægen et kald 

Anmeld Citér

3. juli 2018

100%anonym

Det kommer an på hvor generet hun er af den synes jeg. Hvis hun ikke har voldsomt ondt ville jeg vente til i morgen 

Anmeld Citér

3. juli 2018

Hck

Profilbillede for Hck

Medmindre at hun er meget smerte forpint, synes jeg ikke at skadeklinikken er nødvendigt at besøge i dag. Giv hende et godt fodbad her til aften og kontakt egen læge i morgen og hør dens mening. Og jo, heldigvis kan de fleste læger godt fjerne en splint i foden selvom den har siddet et par dage.

Anmeld Citér

4. juli 2018

Rundtpågulvet

Tak for hjælpen. 

Det var heller ikke fordi jeg følte at det var akut, så følte selv at et havde været dumtvat ulejlige skadestuen  , hvis egen læge kunne klare det :-)

Vi var ved egen læge i dag. Splinten viste sig at være et stykke metal der tilmed har knækket i flere dele, så den havde vi ikke kunne klare selv herhjemme. 

Anmeld Citér

4. juli 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Rundtpågulvet skriver:

Tak for hjælpen. 

Det var heller ikke fordi jeg følte at det var akut, så følte selv at et havde været dumtvat ulejlige skadestuen  , hvis egen læge kunne klare det :-)

Vi var ved egen læge i dag. Splinten viste sig at være et stykke metal der tilmed har knækket i flere dele, så den havde vi ikke kunne klare selv herhjemme. 

Avs avs, lyder ikke rart med knækkede metalsplinter.. Håber at i fik det ordnet og at det kom ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.