D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Lunae skriver:
Hvilken vogn ville I vælge?
Emmaljunga nitro City/ super nitro eller babyjogger City elite.
Hvorfor jeres valg?
Jeg stod med samme valg da jeg skulle købe en ordentlig klapvogn. - Jeg endte med Super Nitro, og er SÅ glad for den!
For mig var det vigtigt at barnet kunne ligge helt fladt. Dvs ryglænet ned og fødderne op. Det mener jeg ikke at babyjogger kunne dengang. Derudover ville jeg gerne have en vogn der kunne vendes efter behov, så det kunne varieres om barnet havde ansigt mod mor eller mod verden. Set i bakspejlet havde det ikke være nødvendigt at hun havde mulighed for at vende med ryggen til mig, for min datter har aldrig rigtig kunne rumme alle de indtryk der kommer ved det. Og så har det været rigtig rart at jeg har kunne se hende hele tiden, og hele tiden haft føling med hvordan hun havde det/hvor træt hun blev.
Det har også været rart at den er rimelig terrængående, da den har været med på mere end 1 spejderlejr, og der er det altså ikke altid lige nemt at komme rundt med klapvogn.
Jeg ville uden tvivl vælge super nitro igen, hvis jeg skulle gøre det om.
Men jeg har heller aldrig haft behov for en vogn der hurtigt og nemt kan klappes sammen og ikke fylder meget, i og med at jeg aldrig har haft bil, så det er begrænset hvor meget den har været klappet sammen.
Anmeld
Citér