betegnelsen kolik bruges for det meste, når man ikke ved hvad det ellers kan være. Kolik er "ingenting" dvs det er bare en betegnelse for at barnet græder meget uden årsag. Min datter var også kæmpe kolikbarn, vi prøvede alt muligt.. kiroprakter, diverse dråber, læge, skift af MME, refluks medicin. Intet hjalp.
Jeg ville, hvis jeg var dig og hvis du har mulighed for det, afprøve nogle forskellige ting. Du kan starte med at snakke med din sundhedsplejerske om det, vi fik rigtig meget hjælp til hvilke ting vi kunne afprøve. Du kan også bare starte med at opsøge f.eks. zoneterapeut, som allerede forslået, eller en kiropraktor.
Det er vidst meget normalt at børn der ammer, kan have lidt mere sporadisk afføring.
Men det er super hårdt med et barn der bare græder og græder. Vores datter græd tit efter hun havde fået flaske, derfor troede vi at hun havde refluks. Men det viste sig ikke at være tilfældet.
Held og lykke med det. Husk på, at uanset hvor hårdt det er, så er det en fase som går over. Det hjalp for mig at tænke på, at det uanset hvad, ikke ville blive ved.
Anmeld
Citér