Spa/Wellness

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2018

Anonym trådstarter

Jeg går og drømmer om at tage en enkelt eller halvanden dag ud af sommerferien til mig selv. Mine børn har lang ferie og jeg også, men min mand har kun de tre uger. Så mine børn og jeg skal være rigtig meget sammen, og det er jo skønt, men jeg trænger også til at tage mig lidt af mig selv.

Kender I til et spa i Jylland, Nordtyskland eller Fyn, hvor jeg kan få slappet af og ro? Gerne så billigt, som overhovedet muligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg går og drømmer om at tage en enkelt eller halvanden dag ud af sommerferien til mig selv. Mine børn har lang ferie og jeg også, men min mand har kun de tre uger. Så mine børn og jeg skal være rigtig meget sammen, og det er jo skønt, men jeg trænger også til at tage mig lidt af mig selv.

Kender I til et spa i Jylland, Nordtyskland eller Fyn, hvor jeg kan få slappet af og ro? Gerne så billigt, som overhovedet muligt. 

Prøv at kigge på Hotel Viking. Rigtig lækkert

Anmeld Citér

2. juli 2018

1518

Skallerup Seaside Resort i Lønstrup ved Hjørring

Hotel Viking i Sæby

Den Syvende Himmel i Frederikshavn

Hvidbjerg Strand Feriepark i Blåvand

Landal Feriecenter Rønbjerg (tidligere Rønbjerg Feriecenter)

Priserne kender jeg ikke, men alle stederne har hjemmesider med info.

Anmeld Citér

2. juli 2018

Tip!

Ostsee damp resort. Ligger et par timers kørsel fra den danske grænse. Deres spa afdeling er mega lækker.. 

jeg tror min eks gav 13-1400 dengang for et weekend ophold.. 

Anmeld Citér

3. juli 2018

Anonym trådstarter

Tak for input til jer alle

Anmeld Citér

26. juli 2020

7140

Jeg bor i Stouby tæt ved Hotel Vejlefjord, og jeg har virkelig en forkærlighed for det spaophold som de tilbyder. Jeg har dog ikke overnattet der, da jeg bor i nærheden. Derfor kan jeg ikke sige hvordan det er at overnatte der. Men deres spaafdeling er simpelthen bare i top, og er virkelig anbefalelsesværdig! Der findes dog rigtig mange lækre spamuligheder i Danmark, og jeg kan anbefale at se nærmere på  https://spaopholdsguide.dk/. Der har jeg selv fundet en del inspiration :-)

Anmeld Citér

26. juli 2020

Pb18

7140 skriver:

Jeg bor i Stouby tæt ved Hotel Vejlefjord, og jeg har virkelig en forkærlighed for det spaophold som de tilbyder. Jeg har dog ikke overnattet der, da jeg bor i nærheden. Derfor kan jeg ikke sige hvordan det er at overnatte der. Men deres spaafdeling er simpelthen bare i top, og er virkelig anbefalelsesværdig! Der findes dog rigtig mange lækre spamuligheder i Danmark, og jeg kan anbefale at se nærmere på  https://spaopholdsguide.dk/. Der har jeg selv fundet en del inspiration :-)

Jeg håber virkelig at ts har fundet et sted her 2 år efter anmeldt for reklame

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.